FANDOM

Wizje Astralne to zaawansowana forma połączenia mocy przeczuć i astralnej projekcji. Sam dar polega na

projektowaniu swojego ciała astralnego do czasu (sceny) z wizji, pozwalając użytkownikowi na doświadczenie przeczucia z pierwszej ręki. Jest to moc blisko powiązana z podróżami w czasie. Jedynym znanym użytkownikiem tej mocy jest Phoebe Halliwell. Jest to zaawansowana forma jej prekognicyjnych umiejętności, pozwalająca jej na przeniesienie swojej projekcji astralnej do wizji którą obecnie odczuwa.

Ograniczenia

Przeczucie. Mam przeczucie. Jestem w przyszłości.
—Phoebe mająca swoją pierwszą wizję astralną.[źródło]Po raz pierwszy Phoebe skorzystała z tej mocy i udało jej się przez kilka sekund mieć kontrolę nad swoim ciałem z 
5x6-astral-premonition2
przyszłości, w wizji i zbierać szczegółowe informacje. Jednak nim zdążyła nawiązać jakikolwiek kontakt z siostrami Odin postrzelił ją laserami z oczu, powodując przerwanie wizji i powrót do jej obecnego ciała, odnosząc obrażenia. Przed upadkiem zobaczyła, że na jej ciele pojawiła się taka sama rana jak w jej wizji astralnej.

Phoebe może mieć także wizje astralne podczas snu. W rzeczywistości, jej druga wizja astralna została wywołana przez Sandmana który dotykając jej ręki, spowodował, że jej sen się przerwał i jej astralne-ja przeniosło się do przyszłości na kilka sekund. Podczas swojej bardzo krótkiej wizyty w przyszłości widziała śmierć Sandmana. Gdy się obudziła, zapewnił ją, że to nie był sen i Starsi później potwierdzili informację, iż Phoebe podczas snu miała wizję.

Za trzecim razem użyła tej mocy i wysłała swoją projekcję astralną do przyszłości odrębym ciałem cielesnym, w którym spędziła ponad minutę. To był jej najdłuższy pobyt w przyszłości o własnych siłach. Podczas wizyty, rozmawiała z swoją wersją z przyszłości. Jej przyszła-ja, zapewniła ją, że będzie miała córkę, jak przewidziała w jednym ze swoich klasycznych przeczuć.

Ciekawostki

  • Phoebe Halliwell jest jedyną postacią z tą mocą. Użyła jej jedynie trzy razy.
  • Phoebe opisuje skutki działania tej mocy, jak bycie w dwóch miejscach jednocześnie.
  • Phoebe była zaskoczona tym jak bardzo wzrosła jej moc przeczuć.
  • Nie wiadomo, czy Phoebe ma takie same ograniczenia astralnej siebie jak jej siostra Prue.
  • Nie wiadomo, czy Phoebe może przenosić swoją astralną projekcję do przeszłości. Jednak jest taka możliwość, ponieważ ta moc także rośnie jak jej wizje.
  • Ostatnia wizja Phoebe pokazana w serialu, była właśnie wizją astralną.
  • Pat Shand zapewnił, że moc wizji astralnych pojawi się w 10 sezonie komiksu Charmed.
  • Phoebe jako pierwsza z rodu Warren od czasów Cassandry opanowała ten dar całkowicie. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki