FANDOM

Odcinek 22 - Sezon 4

Cole próbuje skontaktować się z przebywającą właśnie w biurze Phoebe. Wykorzystuje do tego celu telewizyjną wróżkę, świadkiem zdarzenia jest asystentka Phoebe. Gdy wraca do domu powiedzieć o tym siostrom, niespodziewanie zjawia się Anioł Przeznaczenia. Mówi czarodziejkom, że wypełniły swoje przeznaczenie zabijając Source i mają teraz możliwość oddania swoich mocy i wiedzenia życia jako normalne śmiertelniczki. Paige jest zdecydowanie przeciwko oddaniu mocy, ale Piper i Phoebe są za tym, aby przyjąć propozycje Anioła. On mówi, że w tym przypadku rządzi decyzja większości. Daje siostrom czas do namysłu i odchodzi. Do sióstr przychodzi Darryl i mówi im, że po piętach depcze im agent Jackman, który prawdopodobnie wie, ze są one czarownicami. Jest to dla Piper i Phoebe kolejny powód do oddania mocy. Tymczasem Phoebe próbuje skontaktować się z Colem. Przy użyciu zaklęcia przenosi się do „Krainy Straconych”, gdzie trafiają wszystkie demony po śmierci. Znajdujący się tam potwór żywi się mocami zabitych demonów, lecz Cole’owi udało się przetrwać w ludzkiej postaci, dzięki temu że ma duszę. Phoebe chce pożegnać się z Colem, jednak ich rozmowę przerywa schwytanie ja przez demona. Siostry w ostatniej chwili przywołują Phoebe do normalnego świata… Tymczasem do domu Halliwell’ow przychodzi agent FBI Jackman i mówi że ma dowód na to, ze są czarownicami (nagrane zaklęcie) i że ujawni to, jeśli mu nie pomogą schwytać maniakalnego zabójcy, który w rzeczywistości jest Łowcą czarownic… Czarodziejki zgadzają się to zrobić i zgadnie z obietnicą pojawiają się we wskazanym mieszkaniu. Zastają tam uzbrojonych mężczyzn i są zmuszone z nimi walczyć. Po wygranej walce, porywają wskazaną przez Jackmana osobę, młodą kobietę – Selenę. Oddają ją w ręce Jackmana, jednak on nie dotrzymuje obietnicy i nie oddaje im dowodu przeciwko nim… Piper i Phoebe są już przekonane co do tego, że muszą oddać moce, aby móc wieść normalne życie i być wolnym od zarzutów. Decydują się na oddanie mocy, Paige jest zrozpaczona. Mówi im, że nie chce tego robić, gdyż dzięki czarom ma siostry, one to w pełni rozumieją, jednak nadal widzą więcej strat niż pożytku. Straciły najstarsza siostrę, Piper nie może mieć dzieci, a Phoebe stała się zła i nosiła w brzuchy „małego lucyfera”…Phoebe znowu przenosi się do Cole’a i zegna się z nim… Tuż przed tym, jak Anioł ma czynić powinność, siostry zdają sobie sprawę z tego, że coś jest nie tak. Okazuje się, że w rzeczywistości to agent Jackman jest Łowcą czarownic, a siostry dostarczyły mu niewinną czarodziejkę na którą polował i dlatego chronili ją uzbrojeni ludzie. Natychmiast spieszą z pomocą Selenie, jednak jest ona już na rozpalonym stosie. Piper ryzykując życie ratuje ją a agent Jackman strzela do Phoebe… W tym momencie pojawia się Cole. Udało mu się wydostać z „Krainy straconych”, gdyż nauczył się przechwytywać moce zabitych demonów, zanim zrobi to potwór. Zatrzymuje czas i zamienia miejscami Phoebe i agenta FBI, tak że kula trafia w Jackmana. Phoebe jest ocalona, Cole żegna się z nią i mówi, że będzie o nią walczyć. Gdy Anioł pojawia się po raz kolejny Phoebe ku uciesze Paige nie jest już taka chętna do oddawania mocy (uratowała kogoś i to było właściwe), Piper mówi, że większość rządzi i tak siostry zostają ze swoimi mocami. Tuż przed odejściem Anioła Piper, która dotąd myślała że nie może mieć dzieci, dowiaduje się ze jest w ciąży!!!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki