FANDOM

Vincent Wrong znany również jako Pan Wrong lub po prostu Vincent, jest duplikatem Pana Righta stworzonego z zaklęcia Paige. Użycie zaklęcia dla własnych korzyści, sprawiło, że został stworzony także z jej złej strony, która pragnęła niezależności i używania magii w sposób nieograniczony. On i jego dobry odpowiednik znali Paige lepiej niż ktokolwiek inny.

Historia

Przez trzy tygodnie Vincent, połączył siły z demonicznym klanem znanym jako Demonatrix i kazał im, zabijać demony zamiast niewinnych, aby sprowadzić Paige do niego. Tymczasem zbudował replikę posiadłości Halliwell w podziemiu, co było częścią jego planu.

Jak tylko Paige spotkała Vincenta nie była w stanie mu się oprzeć i zwróciła się przeciwko swoim siostrom. Vincent przekonał Paige, że to jedyny sposób, by była wolna jej siostry muszą zginąć. Jednak dobry odpowiednik Vincenta podjął współpracę z Phoebe i zdał sobię sprawę, że aby przełamać magiczną więź, będzie musiał stać się człowiekiem. Phoebe przetestowała eliksir na jego dobrym klonie, który również stał się śmiertelnikiem. Piper potem pokonała go poprzez wysadzenie i kontrola nad Paige zniknęła.

Moce i Zdolności

Ponieważ Vincent został stworzony z pragnień Paige, był w rzeczywistości jej złym ucieleśnieniem. Okazało się, że posiada wszystkie jej moce, choć tylko trzy z nich zostały pokazane. Zakłada się również, że podobnie jak jego dobry odpowiednik, posiadał uprawnienia do rzucania zaklęć.

Galeria

Występowanie

Vincent Wrong wystąpił w 1 odcinku serii.

Sezon 6 

Ciekawostki

  • Imię Vincent pochodzi od pierwszego chłopaka Paige, co potwierdza sam Vincent.
  • Vincent był w stanie orbitować siebie i Porsche, co oznacza, że Paige będzie również w przyszłości mogła orbitować siebie z ciężkimi przedmiotami.
  • Część Vincenta nie była całkowicie zła. To wynika z faktu, że ochronił sprzedawcę samochodów przed zabiciem ze strony Demonatrix. Powiedział jej, że nie zabijają niewinnych ludzi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki