FANDOM

'T'ransmogryfikacja to magiczna zdolność do zmiany kształtu lub formy. Użytkownicy tej mocy mogą tylko
EnamesDis
przekształcać się w obiekty martwe i odwrotnie. Ta moc jest często mylona z glamouringiem, która jest bardzo podobna do tej umiejętności.

Historia

Czarnoksiężnik Eames

W 1989 roku czarnoskiężnik nazywany Eames zabił kenijską czarodziejkę i ukradł jej tą moc. W 2001 roku, przekształcił się w kuszę Ducha Ciemności i oszukał Czarodziejki, które zebrały się w domu razem z Duchem Światłości Natalie. Eames następnie przybrał człowieczą postać i porwał Natalie którą następnie dźgnął zatrutą strzałą i zabił, zabierając jej moc.

Demon Kameleon

W 2001 roku, Demon Kameleon Alastair przeniknął do domu sióstr Halliwell i szpiegował Czarodziejki zmieniając się w lampę przez nieznany okres czasu. Jego obecność została wykryta gdy Cole usłyszał "kameleona", ukrywającego się w posiadłości, w momenice gdy siostry zauważyły lampę której nigdy nie widziały.

Cole Turner

Moc ta była jedną z wielu darów Cola Turnera po powrocie z demonicznych zaświatów. W 2002 roku, kiedy jego była żona Phoebe spotyka człowieka o imieniu Miles, Cole przeniknął do jego mieszkania i przybrał postać mebla, został poinformowany, że Miles ma umrzeć jednak Phoebe zginie próbując go ratować. Jednakże Phoebe dowiedziała się, że tam był po otrzymaniu przeczucia. Wyszła z salonu i wezwała jego imię, następie Cole pojawił się.

Użytkownicy Mocy

  • Demon Kameleon
  • Tracker Demon
  • Kenijska Czarownica
  • Eames (po kradzieży mocy od Kenijskiej Czarownicy)
  • Cole Turner (po powrocie z demonicznych zaświatów)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki