FANDOM

Szablon:Lokacja infobox/The Bay Mirror

The Bay Mirror to wiodąca gazeta w San Francisco, w Kalifornii. Czarodziejka Phoebe Halliwell pracuje tam na pełny etat jako felietonistka prowadząca kolumnę z poradami.

Historia

Wczesna Historia

Niewiele wiadomo na temat wczesnej historii The Bay Mirror, z wyjątkiem tego, że Elise Rothman prowadziła gorące dyskusje ze znanym baseballistą, Callem Greenem. Ostatecznie doszło do tego, że mężczyzna rozbił jej przednią szybę w samochodzie. Niedługo potem Elise zatrudniła Karen Young jako felietonistkę i prowadzącą kolumnę z poradami. 

Pierwsza Praca Phoebe

  • To było takie świeże, oryginalne i mądre. Cały tekst tchnie pasją, jakiej nie widziałam od lat.'
    Karen o kolumnie Phoebe

Pracownicy The Bay Mirror

Jason Dean

Jason kupił gazetę po około roku, odkąd Phoebe tam pracowała. Wprowadził mnóstwo zmian, ku przerażeniu Phoebe, jednak już po krótkim czasie pracy ze sobą obydwoje zakochali się w sobie. Niestety, Jason wyprowadził się do innego kraju, kiedy odkrył, że Phoebe jest czarodziejką. Mimo to wciąż kontrolował gazetą z miejsca, w którym żył. 

Elise Ronthman

Phoebe Halliwell

Leslie St. Claire

Leslie został zatrudniony, aby pisać kolumnę Phoebe , kiedy ta będzie na urlopie. Na początku Phoebe nie spodobał się pomysł zatrudnienia mężczyzny na jej miejsce, twierdziła, że czytelnicy zauważą różnicę pomiędzy jej a jego poradami. Ostatecznie pozwoliła mu pisać kolumnę. Przez krótki czas Phoebe i Leslie byli parą. Po paru miesiącach Phoebe wróciła do pracy, a Leslie wyjechał z miasta w poszukiwaniu nowego zajęcia.

Sophie

Sophie była asystentką i sekretarką Phoebe Halliwell, odkąd ta zaczęła pracować w gazecie. Obydwie panie stały się sobie bardzo bliskie dzięki wspólnej pracy. Kiedy Phoebe i jej siostry upozorowały swoją śmierć, aby żyć jak normalni ludzie, Sophie powiedziała nowemu wcieleniu Phoebe, Julie, jak bardzo czarodziejka była dla niej ważna.

Mika

Seth Perra

Karen Young

Karen była poprzednią felietonistką z Bay Mirror prowadzącą kolumnę z poradami. Później jej prace przejęła Phoebe. Kiedy Karen została opętana przez demona, Phoebe przejęła jej pracę i napisała kolumnę za nią. Elise , właścicielce gazety, bardzo spodobał się artykuł Phoebe. Karen rzuciła pracę, aby spędzać więcej czasu z mężem i dziećmi. Kolumnę oddała Phoebe również dlatego, że nie mogła dogadać się z Elise.

Paige Matthews

Paige, przyrodnia siostra felietonistki Phoebe, podjęła pracę w Bay Mirror, aby w końcu uwolnić się od dorywczych prac powiązanych z magią. Niestety, Phoebe i Paige pokłóciły się, kiedy Phoebe powiedziała jej co myśli o jej nowym chłopaku, Richardzie. Przygoda najmłodszej czarodziejki z Bay Mirror skończyła się zwolnieniem jej przez Phoebe i jej własnym odejściem.

Pracownicy The Bay Mirror

Więcej z Fandomu

Losowa wiki