FANDOM

240px-Charmedmagicschool

Szkoła Magii

Szkoła Magii to miejsce, gdzie młodzi i początkujący czarodzieje i czarownice lub inne nadprzyrodzone istoty mogą odkrywać tajniki magicznego rzemiasła i poszerzać swoją wiedzę. Są tam zaklęcia dla telekinetyków, czarodziejów z projekcją astralną, zajęcia z pisania zaklęć i warzenia mikstur. Ponadto uczy się tam podstawowych, zwykłych przedmiotów jak literatura.

Magiczny budynek chroniony jest magią tak potężną, że żadne zło nie jest w stanie wejść w jej progi. Dodatkowo Szkoła Magii chroniona jest zaklęcienim uniemożliwiającym zranienie lub zabicie kogoś w jej murach (w późniejszych odcinkach zaklęcie to albo osłabło, lub zostało zdjęte). Na początku Szkoła jest prowadzona przez swojego założyciela Gideona. Niestety po tym jak Gideon pchnięty przez własny strach do próby zamordowania syna Piper Halliwell zostaje unicestwiony przez Leo, a Starsi postawnawiają zamknąć Szkołę. Na szczęście Paige dostrzega sens i wagę tej instytucji i zgadza się zostać nowym dyrektorem aby sprawować opiekę nad kolejnymi pokoleniami czarodziejów. Szybko przekonuje się, że nauczycielstwo nie jest jej powołaniem i oddaje dyrektorstwo swojemu szfagrowi - Leo Wyatt.
Szkoła magii

pokój w Szkole Magii

Demony w szkole

Po tym jak został ożywiony Zankou i Czarodziejki ze względów bezpieczeństwa kazały ewakuować uczniów Zankou złamał bariery chroniąc szkołę tym samym pozwalającą demonom na zajęcie tej ważnej instytucji. W 8 sezonie Szkoła Magii staje się głównym ośrodkiem demonów, gdzie dochodzi m.in. do ożywienia Alastor'a czy też kilku bitwe m.in. z Doganem, Demonami Krychek etc.

Dodatkowo gdy Billie Jenkins i Christy zdradzą Czarodziejki i stają po stronie Triady, Szkoła Magii służy im jako lokum i centrum ich planów.

Forever Charmed

Po tym jak Czarodziejki ostatecznie unicestwiły duchy Triady, pokazały Billie, że jest manipulowana przez
Hool w szkole magii
swoją siostrę i Dumian'a a także po unicestwieniu Christy Jenkins odzsykały szkołę. Prawdopodobnie Leo dalej był jej dyrektorem i uczył wniej nawet swoje wnuki. W Szkole Magii miał również miejsce ślub Phoebe Halliwell i Coop'a, którego udzielił im Anioł Przeznaczenia.

Pomieszczenia

Głównym pomieszczeniem Szkoły Magii była biblioteka, są tam również sale lekcyjne i atrium, czyli wielki holl, który według plotek jest nieskończenie długi.

Inne pomieszczenia jakie można znaleźć w Szkole Magii to lochy, dom studencki, którym mogą mieszkać uczniowie oraz przedszkole, w którym można zostawiać dzieci w każdym wieku.

W jednym z odcinków Phoebe poznając uczennicę Enole, trafia do jaskini, która też należy do budynku szkoły. W książce "Leo Rising" dowiadujemy się również, że przy szkole znajdują się sale, które nie są chronione przed demonami.

Znani pracownicy

Znani uczniowie

Ciekawostki

  • Według ksiązki "Leo Rising" w Szkole Magii nauczano także o samych siostrach Halliwell. Według treści ksiązkowej był przedmiot, na którym omawianiano tylko czarownice z rodu Warren/Halliwell.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki