FANDOM

Charmed---leo-jako-starsi

Leo jako Starszy

Elders fire electricity

Starsi

Starsi znani również jako Starszyzna, Rada Starszych lub Starsze Duchy Światłości to grupa potężnych Białych Promieni, którzy sprawują pieczę nad wszystkimi magicznymi istotami na świecie, przy pomocy ich wysłanników Duchów Światłości. Spotykamy ich niemal przez całą emisję serialu. Początkowo nie wiemy jak wyglądają. Z czasem dowiadujemy się o nich całkiem sporo. Są potężni. Starszyzna w Charmed stanowi pewną władzę. To oni mają (prócz Trybunału) głos decydujący. Dość często następują sprzeciwy ze strony Czarodziejek na dane prawa i nakazy. Niestety muszą się do nich stosować.

Najstarszy

Radzie Starszych przewodzi tzw. Najstarszy, którym od zawsze jest Odin. Jest on nie tylko tytułem, ale i wiekiem
Starsi

Starsi

najstarszy. Jest ponadto najpotężniejszym z Duchów Światłości. Za życia był zwykłym śmiertelnikiem i ojcem pierwszej czarownicy. Oddał życie broniąc swojej córki przed jej mężem (pierwszym czarnoksiężnikiem). Wtedy jego dusza poszła w zaświaty, gdzie bożek słońca Solaris przechwycił ją i uczynił pierwszym Duchem Światłości.

Historia

Około 1000 lat przed naszą erą, kiedy na światem władali potężni i bezwzględni Tytani, Starsi postanowili obdarować grupę ludzi nadprzyrodzonymi, boskimi mocami aby Ci stawili czoła Tytanom. Bogom nie udało się niestety odegnać Tytanów, jednak zamknęli ich na wieki w lodowcu. Boskie moce przejęły jednak kontrolę nad owymi ludźmi i Ci, podobnie do tych, których pokonali kazali nazywać siebie bogami i czcić w świątyniach.

Księga Cieni

Elders page BOS Brody

Starsi, Księga Cieni

Znani również jako Poszukiwacze, są najwyższymi

przełożonymi Duchów Światłości. Starsi kontrolują

anielskich opiekunów i za ich pośrednictwem bronią

dobrych czarownic. Nie są zbyt dobrze znani, ale

mogą pomóc swoją szeroką wiedzą magiczną.

Znane moce

Znani Starsi

Obecni Starsi

Dawni Starsi

Martwi Starsi

  • Gideon
  • Ramus
  • Cecil
  • wielu starszych z ginęło w starciu z tytanami i neeną ale nie wiemy jak się nazywają

Więcej z Fandomu

Losowa wiki