FANDOM

Skye Russell była kelnerką w Quake. W 1998 roku została zamordowana przez Whitakera Bermana - "Zaklinacza Snów".

Historia

Dream Sorcerer

W 1998 roku, w Quake, Whitaker próbował zdobyć względy Prue stawiając jej drinka. Prue jednak (jak i wiele innych kobiet) odrzuciła jego zaloty i poprosiła kelnerkę, Skye Russell, o zwrócenie drinka Whitakerowi. Młody mężczyzna nie ustawał w swoich próbach znalezienia partnerki. Tuż po usiłowaniu umówienia się z Prue, zaproponował randkę Skye. Dziewczyna odmówiła tłumacząc, że nie wolno jej umawiać się z klientami. Nieco później, gdy Skye idzie spać, Berman budzi ją w śnie. Mówi jej, że to jej sen, ale jego fantazja oraz, że kontroluje wszystko, co dzieje się w jej śnie - wie, co Skye myśli i czuje. Zaczynają tańczyć, kiedy Berman mówi kelnerce, że umierając w śnie umiera się w prawdziwym życiu. Ostatecznie okazuje się, że Berman i dziewczyna znajdują się na dachu bardzo wysokiego budynku. Chwilę później Skye gnie zrzucona z wieżowca.

Następnego dnia, młoda dziewczyna zostaje znaleziona martwa w swoim łóżku przez policjantów - Andyego Trudeau i Darryla Morrisa. Koroner mówi im, że każda kość w ciele kelnerki jest złamana - "jakby spadła z dwudziestego piętra". Teorię tą wykluczał fakt, że mieszkanie Skye znajdowało się na parterze, okna były zamknięte, a ona sama nadal leżała w łóżku, a ciało nie zostało ruszane oraz nie było śladów włamania.

Ostatecznie policjanci, mając dość dużo dowodów by podejrzewać jego powiązanie z tą sprawą, postanowili go aresztować. Nie było to jednak możliwe, bo Whitaker był już martwy. Zginął taką samą śmiercią, jak Skye, ponieważ Prue, która się broniła i użyła swojej mocy, o której Berman nie wiedział.

Ciekawostki

  • Śmierć Skye jest jedną z pierwszych, które wzbudzają u Andyego podejrzenie o istnienie magii.
  • Nazwisko Skye - Russell - jest również nazwiskiem poprzedniego wcielenia Phoebe -P. Russell.

W Serialu

Skye Russell pojawiła się w 1 odcinku całej serii.

Sezon 1

Dream Sorcerer

Więcej z Fandomu

Losowa wiki