FANDOM

Odcinek 4 - sezon 5

Melissa, przyszły Duch Światłości, zostaje zaatakowana przez kochankę swojego męża. Ta druga podpala dom Melissy i zabija jej męża, grożąc, że kobieta spłonie na stosie, jak ona. Następnie znika. Do biura Phoebe dociera wiadomość, że Melissę uratował... Cole! Staje się on bohaterem. Demon chce udowodnić swojej ukochanej, że stał się dobry i że mogą do siebie wrócić. Ta jednak wciąż nie uznaje jego czynu. Tymczasem kobieta, który próbowała zabić Melissę, uwodzi mężczyznę z baru. Gdy ma go pocałować, tym samym go spalając od środka, przychodzi do niej wieść, która ją zaskakuje - Melissa została ocalona przez Cole'a. Ta wiadomość jest dla niej nie do zrozumienia i idzie na żerowanie, zostawiając mężczyznę w spokoju. Paige i Piper dowiadują się, że Melissa jest przyszłym Duchem Światłości. Jednak Leo nie jest pewny, czy to dlatego zaatakował ją demon. Dla pewności, postanawia odwiedzić Melissę. Nieoczekiwanie pojawia się demon, która zaatakowała Melissę. Zaczyna śpiewać swoją pieśń... Paige wyczuwa coś złego. Orbitują do szpitala. Na miejscu widzą, jak Leo całuje demona. Jest to dla Piper szok. Nagle Leo zaczyna się dusić. Paige bierze kija i przebija nim kobietę. Ona szybko znika. Jednak, moce Piper nie są tak potężne, gdy jest w ciąży - jej moc bojowa zostaje zmieniona przez dziecko w... kwiatki! Przez to zostaje wyrzucona przez okno, przez demona. Paige oczywiście ją ratuje. Na miejscu, Melissa się budzi. Piper ją zatrzymuje. Kłóci się z Leo o to, że nie spędzają ze sobą czasu. Nagle Paige zauważa coś dziwnego. Chce to przekazać Piper i Leo, jednak oni ją ignorują. Nagle zamieniają się mocami. Niestety, równa się to też z ciążą. Leo jest w ciąży, a Piper jest Białym Promieniem! Ustalają, że demonem jest Sirene, w dawnych czasach spalona na stosie Syrena. Robią eliksir unicestwienia. Zjawia się Cole i ostrzega Czarodziejki, po czym zaczyna polowanie na Sirene. Tymczasem Sirene zostaje uzdrowiona przez Diabła. Nagle pojawia się Cole. Diabeł znika. Cole chce zabić Syrenę, jednak ona go hipnotyzuje. Phoebe słyszy dziwną pieśń. Nagle zapada w trans i odchodzi z Rezydencji Halliwell'ów. Paige dowiaduje się, że Melissa trafiła do więzienia za spowodowanie wypadku. Odwiedza ją w więzieniu. Tymczasem Phoebe dociera do jakiejś rudery. Sirene zastawia na nią pułapkę. Zaczyna całować Cole'a. On jednak jest niezniszczalny pod wpływem czarów próbuje udusić Phoebe. Piper i Leo zabijają Syrenę, a Cole zostawia Phoebe. Niestety Phoebe nie żyje. Piper ją uzdrawia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki