FANDOM

Szablon:Czarownica/Czarodziej infobox Simon Thaddeus Reginald Marks jest brytyjskim czarodziejem i duchem światłości. Wywodzący się z potężnego rodu Marks'ów, samozwańczy "arystokrata i bardzo potężny czarownik w rodzinie."

Opis

Simon orbing.jpg

Orbing Simona

Moce i umiejętności

Duch światłości Czarodziej Postać posiadająca unikalną teleportacje Postać posiadająca unikalną moc Użytkownik telekinezy Użytkownik telekinetycznego orbingu Użytkownik materializacji ród Marks

Historia

Marksowie współpracowali z rodem Melindy Warren podczas procesów czarownic w Salem. Zgodnie ze zwojem jego rodziny, Simon zwrócił się z prośbą o pomoc Wyroczni i Wróżbitów by poznać swój los i miejsce na świecie. To zaprowadziło go do rezydencji Halliwellów w San Francisco dokładnie do Paige Matthews.

Simon przybył do Paige przekonany, że ona zgodzi się zost

ać jego żoną. Według niego, ten związek przepowiedziało czterdzieści Wyroczni i Wróżbitów, i jacyś Czarnoksiężnicy. Paige odmówiła, mówiąc mu, że ma chłopaka. Simon wtedy próbował wszystkiego by przekonać ją do zostawienia "Harry'ego", ponieważ pomyślał, że śmiertelnik w pełni nie zrozumie czarów. Pozatym Simon twierdził że potomstwo jego i Paige byłoby bardzo potężne. Jednak żaden argument nie przekonał Czarodziejki.

Material simon.jpg

Materializacja Simona - róże dla Paige

Simon wytropił Henry'ego i próbował przekonać go, że jest ciężarem do Paige ponieważ nie jest w stanie bronić się przed demonami, odnosi rany w walce i przez swoją obecność uniemożliwia jej walkę. Gdy Henry powiedział Simonowi, że jest chłopakiem Paige i nie zamierzał ustąpić bez względu na wszystko, Simon wyzwał go na pojedynek. Jednakże, Simon niesprawiedliwie użył czarów w pojedynku. Henry został bardzo poturbowany. W trakcie walki zjawiła się Paige, która próbowała namówić Simona by odszedł. Henry powiedział Simonowi, że on naprawdę kocha Paige, że nie zauważa małych części jej osobowości, że jego obchodzi tylko ona jako czarownica nie osoba. Gdy Simon napoczął do protestu, Henry uderzył go i Paige później orbitowała Simona do jego domu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki