FANDOM

5f0d40f1 (1).jpg

Zdjęcie promujące Sezon 5 z trzema głównymi bohaterkami: Holly Marie Combs, Alyssą Milano i Rose McGowan

Sezon 5 serialu Czarodziejki był emitowany od wrzseśnia 2002 roku do mja 2003 roku. Składa się z 23 odcinków. Zostały wydany na DVD w 2006 roku, nie zawierał żadnych materiałów bonusowych. Został ponownie wydany na DVD w 2008 roku, jako część całej kolekcji. 

Strzeszczenie

Sezon 5 rozpoczyna się pomocą syrenie Mylie i powrotem Cole'a. Piper jest w ciaży. Phoebe obawia się Cole'a i nie ufa mu, mimo, że ten stara się odzyskać ją wszelkimi możliwymi sposobami. Paige poznaje Penny i z początku nie traktuje jej jak swoją babcię. Nieco później czarodziejka akceptuje nową osobę w swojej rodzinie. Poznaje również swojego biologicznego ojca - Sama, który jest jej podopiecznym. Cole otrzymuje od Avatarów propozycję dołączenia do ich grona. Z początku nie zgadza się, jednak później przekonuje go propozycja zawładnięcia mocą chronokinezy, cofnięcia czasu, odzyskania Phoebe i zabicia Paige. Cole zaślepiony rządzą zemsty i osiągnięcia swojego celu, ginie unicestwiony przez Czarodziejki w swojej własnej rzeczywistości, zapominając, że jest tam "tylko" Belthazorem. Kilka odcinków później rodzi się długo wyczekiwane dziecko Piper i Leo. Nie jest to, jak wszyscy się spodziewali dziewczynka, lecz chłopiec. Piper nazywa syna Wyatt Matthew Halliwell (Wyatt po ojcu, Matthew po cioci, która go uratowała). Pod koniec piątego sezonu na Ziemi potężni Tytani z zamiarem zabicia Starszych i wszystkich innych Duchow Światłości. Niedługo po nich w domu sióstr Halliwel zjawia się przybysz z przyszłości - Chris Halliwell. Leo zostaje starszym i daje czarodziejkom moce starożytnych bogiń. Dziewczyny pokonują tytanów za pomocą nowych mocy. Piper jest załamana, bo mąż zostawił ją samą z dzieckiem. Pod koniec odcinka Chris magicznie wysyła Leo na małą wysepkę, a sam wchodzi do domu sióstr i zamyka drzwi za pomocą telekinezy. 

Obsada

Główni bohaterowie:

Powracające postacie

Szablon:Szablon Galeria box

Dodatkowe Informacje

Charmed DVD S5 (1).jpg

Okładka DVD dla regionu 1

Charmed DVD S5 Region2.jpg

Okładka DVD dla regionu 2

  • DVD z tym sezonem zostało wydane w regionie 1 6 czerwca 2006 roku, a w regionie 2 w lutym, marcu albo lipcu 2006 roku. DVD nie zostało wydane w Japonii i opdbnie jak poprzednie sezony nie zawiera bonusowych materiałów.
  • Okładki DVD dla regionu 1 i regionu 2 są różne. Okładka dla regionu 1 jest niebieska, przedstawia trzy odobne zdjęcia sióstr i ukazuje symbol traqutry w tle. Okładka dla regionu 2 przedstawia grupowe zdjęcie sióstr i zielone, pochmurne niebo w tle. 
  • Ten sezon zawiera dwuczęsciowe dwa pierwsze odcinki premierowe i dwuczęściowe dwa finałowe docinki. Obydwa odcinki poprzedza specjalna czołówka.
  • Czołówka uległa zmianie, przedstawiono inne zdjęcia głownych bohaterek i inne ujęcia grupowe.
  • W tym sezonie po raz pierwszy wystąpił Eric Dane, czyli Jason Dean.
Season5FullImageGirls.png

Zdjęcie promujące ten sezon

Odcinek

Więcej z Fandomu

Losowa wiki