FANDOM

Seth Perra był dziennikarzem pracującym dla gazety The Bay Mirror. W 2005 roku, gdy siostry Halliwell ogłosiły światu, że sfałszowały swoją śmierć był jednym z dziennikarzy próbujących wyciągnąć od nich cała prawdę o tym zdarzeniu.

Historia

Carol Flowers

Pracując nad artykułem do gazety na temat mafii, Seth przypadkowo ujawnił dane swojego informatora, Carol Flowers, która niedługo potem została zamordowana.

Na początku sezonu ósmego, Phoebe (pod postacią Julie Bennett) poprosiła Setha o pomoc w zlokalizowaniu kryminalistki Maya'i Holmes. Potwierdizł, że Maya Holmes została już wcześniej aresztowana, nie wiedząc, że to tak na prawdę Piper w "przebraniu". Phoebe postawiła teorię, że Maya mogła mieć siostrę bliźniaczkę, aby zmobilizować Setha do wznowienia pracy. Kiedy wyszła, Seth zapytał swojego współpracownika, czy Julie mu "kogoś" nie przypomina, mając na myśli Phoebe.

Odkrywając Sekret Sióśtr Haliwell

Kiedy siostry Haliwell wróciły do swoich właściwych postaci, tuszując sprawę z pomocą Agenta Murphy'ego, Seth próbował odkryć, dlaczego kobiety upozorowały swoją śmierć, oraz kilkakrotnie skomentował to na łamach gazety, co trochę utrudniło siostrom powrót do normalnego życia. Próbując sprawić, aby zostawił je w spokoju, Paige przestraszyła go w nocy, przemieniając się w ducha Carol Flowers. Niestety, nie podziałało. W końcu Paige zaprosiła go do domu i powiedziała całkowicie bezużyteczną dla niego historię. Ostatecznie, był zmuszony porzucić sprawę.

W Serialu

Seth Perra pojawił się w 2 odcinkach serialu.

Run, Piper, Run
Kill Billie Vol. 1

Więcej z Fandomu

Losowa wiki