FANDOM

Roger był zatrudniony w Narodowym Muzeum Historii, był bardzo egoistyczny i samolubny.

Był szefem i ex-narzeczonym Prue Halliwell. Zerwali ze sobą w 1998, kiedy Prue odkryła, że Roger podrywa jej młodszą siostrę, Phoebe.

W październiku 1998, Roger przejął eksponat od Prue. Zdenerwowana Prue odeszła ze swojej pracy, prawie zabijając Rogera, dusząc go nieświadomie swoją mocą telekinezy.

Historia

Something Wicca This Way Comes

Kiedy Phoebe wróciła z Nowego Jorku, Prue była na nią wściekła. Phoebe próbowała się bronić, mówiąc, że nawet nie tknęła Rogera. W muzeum Prue zarobiła dużą ilość gotówki z jednego z nowych eksponatów, zdobytego dzięki prywatnym darowiznom. Eksponat ten wywołał duże zainteresowania u innych firm i wkrótce stał się częścią muzeum.

Szefostwo chciało, aby ktoś bardziej wykwalifikowany niż Prue zajął się kolekcją, proponując Rogera. Po tym jak Roger zażartował, że sypianie z Prue sprawiało mu taką samą przyjemność, jak zrywanie zaręczyn. Prue wtedy wściekła się i spowodowała, że pióro Rogera wystrzeliło mu w kieszonce, a potem na jego twarz.

Później, kiedy Roger zmieniał swój krawat, Prue weszła do pokoju Rogera, który rozmawiał z kimś przez telefon, zapewniając, że zajmie się wystawą Prue. Kiedy Prue to usłyszała, odeszła z pracy. Nie spodobało się to Rogerowi. Zaczął wkurzać Prue mówiąc, że nie da jej dobrej rekomendacji, jednak szybko postawiła go do pionu, na co odpowiedział "Znasz mnie, musiałem spróbować".

Roger próbował powstrzymać Prue przed odejściem, mówiąc, że gdyby on nie przejął jej wystawy, mógłby to zrobić ktoś inny. Prue wyszła, a Roger rzucił jej na odchodne "Mam nadzieje, że nie wynosisz niczego z biura". Prue w odruchu zacisnęła dłonie i nieświadoma dusiła Rogera, ponieważ spowodowało to zaciśnięcie jego krawata. Podbiegł do biurka i wyciągnął nożyczki, rozcinając krawat. Ostatnią rzeczą jaką Prue usłyszała od Rogera, była wiadomość na automatycznej sekretarce, w której pozwolił jej wrócić do pracy.

Pre-Witched

W 1997, Prue rozmawiała przez telefon, wyjaśniając, że Roger najwidoczniej zapomniał zaprosić całą swoją rodzinę na ich ślub. Prue była bardzo podejrzliwa, kiedy dowiedziała się, że Phoebe dzwoniła do Rogera, jednak Phoebe wyjaśniła, że szukała Prue.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki