FANDOM

Linia Warrenów jest linią czarownic, do której należy rodzina Halliwell. Ród zaczął się w raz z narodzinami Melindy Warren, córki Charollote Warren, w XVII w.  Są najsilniszymi wiedźmami w historii. Jedną z rzeczy, które stworzyły siłę Czarodziejek i wszystkich wiedźm z Rodu jest ich więź jako rodzina.

Jak wyżej, wiedźmy z Rodu Warren są tak potężne, dzięki ich więzi jako rodzina. Jest to warte uwagi, że Czarodziejki - trzy siostry, które są tak potężne dzięki ich więzi jako siostry. Wiele demonów odkryło, że kluczem do osłabienia ich nie jest złamanie ich więzów jako wiedźmy, ale jako siostry.

Więź rodziny jest ważna dla wszystkich Halliwell, na przykład Penny Haliwell, babcia Czarodziejek. Zakochała się w Nekromancie, który oferował jej wskrzeszenie i wspólne zycie, jako cene za poświęcenie duchów nestorek i całej rodziny Warren.  Pod wpływem zaklęcie prawdy - powiedziała mu, że go kocha, jednak rodzinę kocha bardziej, po czym go unicestwiła.

Phoebe Halliwell znalazła sposób, aby wykorzystać moc wszystkich wiedźm z rodu Halliwell. Po tym jak próbowała napisać zaklęcie unicestwienia Źródła Wszelkiego Zła, znalazła sposób aby wykorzystać moc całej jej rodziny, używając imion potężnych czarownic, żyjących przed Czarodziejkami. Było wystarczająco silne by unicestwić Źródło, jednak nie wystarczająco by unicestwić Barbasa z mocami Cole'a z demonicznego stracenia.

Patty Halliwell zachowała swoje nazwisko i dała im swoim dzieciom. Obydwie - Piper Halliwell i Pheobe Halliwell również zachowały swoje nazwiska i przekazały je swoim dzieciom.

Tradycja P

Członkowie rodziny Halliwell/Warren zaczęli tradycję nadawania imion ich dzieci, tak aby zaczynały się na literę "P". Wcześniej byli już członkowie z imionami na P, jednak nieprzerwanie zaczęło się w 1890 roku, od kuzynek - P. Bowen, P. Baxter, P. Russell. P.Baxter nazwała swoją córkę Penelopa. Później w 1950 roku Penelopa nazwała swoją córkę Patricia. W 1970 Patricia nazwała swoje trzy córki z Victorem Bennettem - Prudence, Piper i Phoebe. Kiedy Patty i jej duch światłości Sam mieli córkę, musieli zachować sekret i oddać ją do kościoła, tam poprosili siostrę Agnes o nadanie jej imienia na "P". Dziewczynkę nazwane Paige. Phoebe Haliwell jest jedyną Czarodziejką, która zachowała tradycje i nadała swoim córkom imiona na P. Pierwszej córce nadała imię Prue po swojej starszej siostrze, a drugiej Parker ( co dodało nam nowe imię na P w rodzinie Warrenów).

Rezydencja

Rezydencja Halliwell, została odbudowana w 1906, po trzęsieniu ziemii, przez członków rodzinii Warren, dla których był magicznym domem od zawsze i chcieli by pełnił tą funkcje w przyszłości. Było w niej wiele rodzinnych reliktów; aparat P.Bowen, kanapa P.Russell,  maszyna do szycia Penny, kryształy Patrici i inne stare przedmioty jak puchar Melindy Warren.

Czarodziejki posiadały po babci wiele malowideł i fotografii ich rodziny w całej rezydencji.  Pomiędzy XX a XXI wiekiem, schody były udekorowane antycznymi zdjęciami nestorek Halliwell. W 2050 Piper przedekorowała zdjęcia, na zdjęcia Czarodziejek, ich rodziców, babci i potomków.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki