FANDOM

Quake 2.jpg
"Quake" to restauracja mieszcząca się w San Francisco, założona w 1987 roku. Było to miejsce pracy Piper oraz najczęstsze miejsce spędzania wolnego czasu sióstr w pierwszym sezonie serialu.

W pierwszym odcinku serialu (Something Wicca This Way Comes) Piper była tam zatrudniona jako kucharka. Tydzień później właściciel restauracji, Szef Moore, odszedł zostawiając Piper na stanowisku menadżera. Ta sytuacja bardzo zestresowała młodą czarodziejkę, ponieważ nie miała ona praktycznie żadnych kwalifikacji pomocnych w tym zawodzie. Była również odpowiedzialna za zorganizowanie kateringu na wesele w odcinku The Wedding From Hell, ale szczęśliwie Phoebe dała radę trochę jej pomóc.

Rok później (Déjà Vu All Over Again) Piper odchodzi z Quake i otwiera swój własny klub - P3.

Quake, obok domu sióstr, był miejscem, w którym czarodziejki spędzały najwięcej czasu. Lokal pojawił się w prawie wszystkich odcinkach pierwszego sezonu i dotychczas uważany jest za jedno z najbardziej pamiętnych miejsc w serialu. Pracując w Quake Piper oficjalnie była menadżerem, jednak często musiała pełnić zadania, które powinny być wykonane przez kogoś innego. Była kucharzem, kelnerką, asystentką szefa kuchni, barmanką, hostessą, uzupełniała żywnościowe zapasy restauracji, a kilkakrotnie dbałą nawet o finanse lokalu.

Niektórzy pracownicy

​Niektózy Odwiedzający

Ciekawostki

  • W sezonie 2 w odcinku Be Careful What You Witch For oraz w sezonie 6 w odcinku Spin City wejście do Quake użyte jest jako wejście do Cafe Le Blue. To samo ujęcie było użyte w obydwu odcinkach, zostało jednak uprzednio komputerowo zmodyfikowane.
  • W odcinku Dream Sorcerer Skye mówi Whitakerowi, że nie wolno jej pić z klientami, mimo że Piper złamała tę zasadę kilkakrotnie pijąc z siostrami. Prawdopodobnie była to tylko wymówka kelnerki by nie umówić się z Bermanem.
  • Wiele demonów z sezonu pierwszego szukało ofiar właśnie w okolicy Quake.
  • Po sezonie 1 o Quake wspomniano tylko raz - w finałowym odcinku sezonu 7, gdy siostry dyskutują jakim zaklęciem mogłyby pokonać Zankou.
  • Wejscie do Quake to tak naprawdę biurowiec nazwany Pasadena Livery Building, który znajduje się na Green Street i Arroyo Parkway w Pasadenie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki