FANDOM

Psychokinesis

Prue używa zdalnej telekinezy, by zacisnąć krawat.

Psychokineza jest mocą, która pozwala przenieść obiekty, które nie są bezpośrednio widziane przez użytkownika, ale widziane za pomocą umysłu. Psychokineza jest nawet w stanie wpływać na skomplikowane maszyny, których wewnętrzne funkcjonowanie są im obce, takie jak alarmy. Korzystając z tego uprawnienia władam przechodzi w stan podobny do transu. Młody Czarodziej Max i jego matka, zarówno posiadają psychokinezę. Prue skorzystała z tego uprawnienia do zaciśnięica Rogerowi krawatu i do wybuchu jego pióra. Vaklav skorzystała z tej możliwości w epizodzie The Lost Picture Show , jak on zadzwonił i błyszczały w tym samym czasie zadzwonił.

Zdalna telekineza / Psychokineza

Jeśli Prue nadal by żyła, mogłaby być w stanie kontrolować tę moc, aby telekinetycznie manipulować wieloma obiektami kilka mil dalej, nie znając ich dokładnej lokalizacji. A może mogłaby być w stanie wykorzystaćfalę telekinetyczną do wysłania obiektu daleko do psychicznie wcześniej określonej lokalizacji, a dzięki funkcji zdalnej telekinezy w celu zapewnienia obiektu bezpiecznej podróży.

Ta moc może być psychokinezą lub zdalną telekinezą. Ktoś może otrzymać ten dar jako psychokineza lub jako telekineza i rozwinąć go do zdalnej telekinezy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki