FANDOM

Poniżej znajduje się lista odcinków serialu Czarodziejki. W ciągu 8 lat powstało 8 sezonów i 178 odcinków oraz nieemitowany odcinek pilotażowy. Serial powstał dzięki pomysłodawczyni i producentki wykonawczej Constance M. Burge, przy współpracy z Bradem Kernem u boku Holly Marie Combs i Alyssy Milano. Oryginalna emisja rozpoczęła się 7 października 1998 i zakończyła się 21 maja 2006 roku. W Polsce serial emitowany był przez stacje: TVP1, Polsat, Hallmark, SciFi Universal, Fox Life oraz TV4, i TV6.

Constance M. Burge opuściła plan Czarodziejek w 2001 roku wraz z końcem trzeciej serii serialu, jednak pełniła rolę konsultanta producenta podczas czwartego sezonu. W tym samym czasie Shannen Doherty (Prudence Halliwell; 1998–2001) opuściła serial, a jej miejsce zajęła Rose McGowan (jako czwarta siostra Paige Matthews; 2001–2006).

Fabuła serialu toczy się wokół czterech sióstr Halliwell: Prue, Piper, Phoebe i Paige, które są najmłodszym pokoleniem z potężnego rodu czarownic Warrenów. Siostry przez społeczeństwo postrzegane są normalnie, jednak w magicznej społeczności są znane jako Czarodziejki (The Charmed Ones), których przeznaczeniem jest walka ze złymi istotami takimi jak demony i czarnoksiężnicy, aby chronić niewinne istoty ludzkie od zagrożenia. Każda siostra posiada unikalne magiczne moce, które rosną i rozwijają się. Próbując utrzymać normalne życie, pracują w San Francisco. Utrzymanie ich paranormalnej tożsamości w tajemnicy przed codziennym życiem, przez cały serial stanowi napięcie i wyzwanie, z koniecznością daleko idących konsekwencji w magicznych relacjach, które doprowadzają do licznych interwencji policji i dochodzeń FBI.

Serial zakończył się na ósmym sezonie, w 2006 roku. Jednak był tak popularny, że postanowiono go kontynuować w formie komiksu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki