FANDOM

Zawsze będę przy tobie.
—Ostatnie słowa Andy'ego [źródło]Związek Prue Halliwell i Andy'ego Trudeau był jednym z głównych miłosnych relacji w pierwszym sezonie serialu.
1x22-Andy-Prue

Była to również najbardziej znacząca historia miłosna w całym serialu, był to również pierwszy związek w serialu, który był krótki i skończył się tragicznie. Andy był także pierwszą, wielką miłością Prue.

Historia

Wczesna historia

Okej, to może dlatego Andy jest teraz taki podejrzliwy wobec nas.
—Prue, po tym jak mała Piper zamroziła małego Andy'ego.[źródło]Prue i Andy mieszkali w tej samej dzielnicy na Prescott Street i byli dobrymi przyjaciółmi oraz mieli wspólne
212px-0x00-Prue

Prue jako dziecko

zabawy gdy byli dziećmi. W szkole średniej ich uczucia uległy zmianie i zaczęli czuć do siebie coś więcej. Umawiali się na randki i nawet poszli razem na szkolny bal.

Ich zażyłość była taka, że Andy często wkradał się do pokoju Prue bez wiedzy Penny, jednak Phoebe podsłuchiwała ich przez kraty w kuchni. Jednak Andy wyjechał do Portland i od tego czasu stracili ze sobą kontakt.

Kiedy ich znajomość się odnowiła Andy regularnie zaglądał do Prue i jej sióstr po
Andy Kid1

Andy jako dziecko

przystąpieniu do policji.

Sezon 1

Andy: Może być piątek wieczorem o ósmej? Zawahałaś się.

Prue: Tak, ale to nie to co myślisz. Ostatnio moje życie się skomplikowało.

—Andy zapraszający Prue na spotkanie.[źródło]W 1998 roku, zaledwie dzień po tym jak siostry Halliwell otrzymały moce,
1x01-112-andy-prue

Prue i Andy w szpitalu

Prue spotkała Andy'ego w szpitalu, zaczęli się spotykać i nawet spali razem po pierwszej randce, jednak za namową Prue postanowili spowolnić.
1x08-Andy1

Prue pokazująca swój sekret Andy'emu

Prue i jej siostry były bardzo zaangażowane w magiczne sprawy co skomplikowało jej wspólne plany z Andym. Zaczął on czuć frustrację z tego powodu i uważał, że Prue jest wobec niego nieuczciwa. Ostatecznie zrobili sobie przerwę w związku. Prue później rzuca zaklęcie prawdy, aby dowiedzieć się czy mogłaby być zaakceptowałby ją jako czarownicę. Zaklęcie miało przestać działać po 24 godzinach i Andy zapomniałby o tym zdarzeniu. Jednakże Andy mając
1x08-033-photo-andy-prue-photo

Zdjęcie z Prue i Andy'ego

zbyt mało czasu powiedział, że nie chciałby być z czarodziejką. Po tym jak zaklęcie cofnęło się Prue zerwała z nim.

Chociaż Andy nie pamiętał co się stało i dlaczego ona Prue z nim zerwała, wciąż był przy niej i próbował przekonać ją aby powiedziała mu prawdę o sprawach policyjnych w które była zaangażowana. Później zaczął podejrzewać, że to wszystko może mieć związek z magią. W aktach jej rodziny znalazł arytkuły opisujące podejrzenia o magii.

1x18-AndyTruth

Andy poznający sekret Prue i jej sióstr

Kiedy reporter Eric Lohman, był świadkiem tego jak Prue użyła moc, poszedł do Andy'ego i powiedział mu o tym. Andy następnie dowiedział się gdzie jest Prue i jej siostry i pojechał do kanałów gdzie polowały na demona i ujrzał Grimlocka. Zaczął do niego strzelać jednak żadna kula nie była w stanie go drasnąć. Grimlock chciał udusić Andy'ego jednak w porę przyszła Prue i odrzuciła demona a Andy zrozumiał, że Prue jest naprawdę czarodziejką. Od tej pory starał się je kryć. To zwróciło uwagę inspektora Rodrigueza, detektywa spraw wewnętrznych, którego ciekawi wiele niewyjaśnionych przypadków w aktach Andy'ego - wszystkie jak się okazało miały powiązania z siostrami Halliwell. Rodriguez przycisnął Andy'ego, jednak on postanowił odejść z policji zamiast demaskować Prue. Później powiedział jej, że ona i jej siostry robią to co chciał robić on, przystępując do policji.
1x22-Prue-Andy

Prue próbująca ochronić Andy'ego

Rodriguez był demonem niskiego szczebla, który został wysłany przez Źródło by dowiedzieć się dlaczego tak wiele demonów znika w tak krótkim czasie. Wykorzystując swój nadludzki słuch, dowiedział się, że Andy kryje Prue i postanowił zaatakować je w ich domu. Rodriguez powiedział Andy'emu, że wie o magicznych mocach sióstr Halliwell. Andy domyślił się, że sam Rodriguez może być demonem. Później spotkał się z Prue i zaproponował swoją pomoc przy unicestwianiu, jednak Phoebe miała wizję jego śmierci w ich posiadłości z ręki demona i Prue nie chciała, by Andy tam był. Rodriguez próbował dwukrotnie unicestwić Czarodziejki, jednak za każdym razem ginął. Phoebe zorientowała się, że są w pętli czasu stworzonej przez Tempusa i poinformowała o tym Prue i Piper. Tempus za każdym razem cofał czas kiedy Rodriguezowi się nie powiodło, aby pomóc mu nauczyć się błędów. Gdy Prue powiedziała o tym Andy'emu był on jeszcze bardziej zdeterminowany, aby im pomóc i ochronić je przed Rodriguezem. Kiedy Andy zobaczył czerwone oczy Rodrigueza, ruszył za nim do domu sióstr. Wtargnął tam i zaczął strzelać w kierunku demona, jednak bezskutecznie. Rodriguez rzucił kulą energii, zabijając go na miejscu.
3209415985 1 2 z21cWPYr

Pożegnanie Prue i Andy'ego

Prue podczas walki z demonem straciła przytomność i spotkała ducha Andy'go który namówił ją, by znalazła sposób, by przerwać pętlę czasową, więc nie mogłaby go uratować. Prue mówi, że zabije Rodrigueza i cofnie czas, tym samym go ratując, ale powiedział, że Prue nie jest morderczynią i powinna robić to co słuszne. Żegnając się powiedział, że zawsze będzie przy niej.

Piper i Phoebe chciały zabić Rodrigueza, by cofnąć czas i uratować Andy'ego ale Prue zdała sobie sprawę, że przerwanie pętli czasowej to jedyny sposób na pozbycie się Rodrigueza i Tempusa raz na zawsze - a to oznaczało śmierć Andy'ego. Prue rzuciła zaklęcie przyspieszające czas, Tempus został pokonany a Rodriguez zginął próbując po raz kolejny zabić siostry.

Sezon 2

Skoro jestem taka potężna, jak to się stało, że nie mogłam go uratować? Chodzi mi o to, mój Boże, nie rozumiesz? Andy zginął z mojego powodu, nie ma znaczenia to co powiedział, to była moja wina. Jak mogę być dobrą czarodziejką, skoro zabijam tych których kocham?
—Prue obwiniająca się o śmierć Andy'ego.[źródło]

Prue była bardzo wstrząśnięta śmiercią Andy'ego do tego stopnia, że 

Tears-of-an-Angel-charmed-19138904-1280-768

Prue obwiniająca się za śmierć Andy'ego

chciała zrezygnować z mocy, ponieważ uważała, że przynosi to sam smutek i śmierć. Na szczęście Piper i Phoebe porozmawiały z nią, mówiąc, że śmierć Andy'ego to nie jej wina. Andy bronił niewinnych i tak już był. Chciał bronić Prue i siostry za najwyższą cenę.

Jakiś czas późnej, gdy Duch Ciemności próbował zabić Prue, powiedział jej, że gdyby skoczyła z mostu osiem lat wcześniej, Andy nadal by żył. Niemniej jednak, Prue przezwyciężyła swoje obawy i pokonała go.

2x16-Prue

Prue dręczona przez Anioła Ciemności

Sezon 9

Analiza

Można powiedzieć, że Prue i Andy znaleźli w sobie miłość życia. Po tragicznej śmierci Andy'ego, Prue miała tylko sporadyczne i krótkotrwałe związki z innymi mężczyznami, ale nikogo nie pokochała tak mocno jak właśnie Andy'ego choć nie ujawniła tego bezpośrednio. Prue później naraziła własne życie, aby ratować niewinnego i zapłaciła za to najwyższą cenę. Po śmierci ponownie spotkała się z Andym w życiu pozagrobowym ale nie mogła tam zostać ze względu na jej połączenie z Czarodziejkami i niewypełnione przeznaczenie.

Ciekawostki

  • Prue i Andy'ego spotkał ten sam los. Oboje zostali zabici przez demony w posiadłości ratując kogoś niewinnego.
  • Jest to najstarszy związek w serialu. Wszystko zaczęło się gdy Prue i Andy byli dziećmi.
  • Jest to także pierwsza ważna historia miłosna pokazana w serialu.
  • Prue i Andy tylko cztery razy całowali się w serialu podczas trwania ich związku.
  • Za każdym razem gdy Prue widzi Andy'ego, wita go frazą: "Andy, hi." (Andy, cześć.). Prue używa tego zwrotu tylko wtedy, gdy jest szczęśliwa widząc Andy'ego.
  • W 3 sezonie, odcinku Primrose Empath, Prue jako empatka, odczuwa głęboką miłość Cola do Phoebe i mówi, że od czasu śmierci Andy'ego nie czuła takiego uczucia. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki