FANDOM

Plan astralny jest to pewnego rodzaju inny wymiar, jeden z jedenastu planów egzystencji. Istnieje w nim kilka potężnych demonów, które mogą przebywać w nim dłużej. Mocą powiazaną z tym planem jest projekcja astralna, która pozwala na tworzenie drugiego ciała właśnie na tym planie. Dzięki czemu demony takie jak Barbas są w stanie (dzięki swojemu ciału astralnemu) przebywać niezauważeni w różnych miejscach. Ponadto Prue posiadała zdolność tworzenia ciała, poprzez plan astralny, ale projektowała je na planie fizycznym.

Demon planu astralnego

W drugim sezonie, w odcinku "Witch Trial" demon Abraxas przebywał na planie astralnym, dzięki czemu ukradł Księgę Cieni. Prawdopodobnie na planie astralnym zanikają bariery dobra i zła, ponieważ demonów ów był w stanie dotknąć Księgi. Drugą wersją jest, że plan astralny idealnie nakrywa się z planem fizycznym, więc teoretycznie Księga nie została wyniesiona z domu. Ponadto, jak widzieliśmy w tym odcinku, plan astralny nie jest materialny, jest to wielka, czarna przestrzeń.

Portal

Aby odzyskać Księgę Cieni, Czarodziejki musiały jakoś dostać się do planu astralnego, a jednym tego sposobem jest otworzenie specjalnego portalu. Tak więc razem trzy wypowiedziały poniższe zaklęcie, na ołtarzu, w wiosenną równonoc. Nie wiadomo jednak czy zaklęcie podziała w inne dni.
Portal im ksiega

Księga powraca przez portal.

Zaklęcie na otworzenie portalu

Usłyszcie słowa czarownic
Sekrety chowane w nocy
Gdy przewrócisz kartki te
O wielu bóstwach dowiesz się
W tę noc i godzinę jawną
wzywam moc pradawną
Przyślij swą moc do nas - sióstr trzech
My chcemy mocy, dajcie nam moc

Więcej z Fandomu

Losowa wiki