FANDOM

Parker Halliwell (ur. 2009 r.) - druga córka czarownicy Phoebe Halliwell i kupidyna Coop'a. Młodsza siostra PJ i starsza siostra P. Halliwell. Pojawia się w serialu 2 razy: pierwszy raz w 19 odcinku 8 sezonu w pragnieniach Phoebe (lecz wtedy Phoebe myśli, że to jest ta dziewczynka, którą widziała w wizji) i drugi raz w epilogu tej samej serii. Imię Parker pojawia się tylko w komiksie. Logicznie rzecz biorąc tylko Phoebe miała trzy córki a co za tym idzie jest duże prawdopodobieństwo że odziedziczyły one moc trzech (choć uważa się że to dzieci Piper są kolejną mocą trzech to jednak zostało powiedziane na początku serialu, że moc trzech może stworzyć tylko moc 3 siostry, a w przypatku dzieci Piper są to 2 bracia i jedna siostra). Oznacza to, że Parker mogła odziedziczyć moce po najstarszej siostrze Halliwell (czyli Piper lecz drugiej w kolejności, bo zaraz po Prudence, która zmarła) Oznaczałoby to że jej możliwymi mocami są:

i oczywiście zdolności kupidynów (zapewne wszystkie skoro Wyatt i Chris i Paige[Melinda nie odziedziczyła wszystkich zdolności Leo jako ducha światłości gdyż gdy "powstała" on nie był już nim] posiadają wszystkie zdolności swoich ojców czyli duchów światłości to zapewne w przypadku kupidyna jest tak samo) Zdolności kupidyna:

Oraz zdolności pierścienia jesli go posiadła:

  • Projekcja
  • Chronokineza
  • Hologram
  • Namawianie(dzięki temu mogą kogoś do czegoś kusić przez umysł w przypatku kupidynów do miłości)
  • Zatrzymanie czasu(o wiele silniejsze niż spowolnienie molekuł)

I również kilka innych zdolnosci jak np. pokazywanie wspomnień, manipulacja aurą itp.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki