FANDOM

5x16-19-parasite-demons.jpg

Dawniej byli bardzo potężnymi demonami, jednak wieki temu zostali przeklęci przez nieznaną Czarownicę. Od tego czasu są jak pasożyty, pozbawione własnej mocy. Aby przetrwać muszą karmić się magią innych istot, jednak ta nie daje im energii na zawsze, a także nie pozwala korzystać ze wszystkich uprawnień. Prawdopodobnie odżywianie się energią innych daje im tylko siłę przetrwania. Demony te prócz szukania zemsty na czarownicach poszukują Źródła magii. Pasożyty egzystują na Demonicznych targu.

Poznane przez nas Pasożyty wyglądają dość charakterystycznie. Mają jasne zabrwienie skóry, czerwone oczy i białe włosy. W serialu zaprezentowali tylko zdolność teleportacji (prawdopodbonie było to Przenikanie o czerwonej barwie). Dodatkowo potrafią wchłaniać moce innych poprzez charakterstyczny czerwony promień, wystrzeliwany z ich dłoni.

Kiedy Piper i Phoebe udały się aby ocalić Wyatt'a przed Pasożytami, Paige powiedziała do nich "Nie dajcie się dotknąć", co oznaczać może że demony te pośrednio działają przez dotyk.

Pasożyty Parasite Demons NEW.jpg

Pasożyty żywią się mocą innych

Więcej z Fandomu

Losowa wiki