FANDOM

Natalie- była Duchem Światłości i dobrą przyjaciółką Leo. Obydwoje służyli jako lekarze w czasie II Wojny Światowej kiedy byli śmiertalnikami, w tym samym oddziale. Po staniu się Duchem Światłości, została znana jako trzymający się zasad i silnie wierzący w planowanie Duch Światłości. Miała reputacje niezawodnej.

Historia

Kiedy czarownik Eames zabił jedną z podopiecznych Natalie, wiedźmę o imieniu Vvivan i zabrał jej moc defekcji, Natalie poprosiła Czarodziejki o pomoc. Ujawniła także, że Starsi wysłali ją, aby obserwowała czy związek Piper i Leo zasłużył na ich ocenę. Nie ukrywała, że nie popierała ich związku. Uważała również, że Czarodziejki były bardzo lekkomyślne.

Po tym jak ich wahanie doprowadziło do tego, że Eames zabił wiedźmę, Leo poprosił Natalie aby ta przejęła rolę opiekuna nad Czarodziejkami. Czarodziejki nie lubiły rządzenia Natalie, jednak posłuchały prośby Leo, aby słuchać wszystkie co Natalie każe im robić

Natalie throws energy balls

Natalie trenująca Czarodziejki przed starciem z Eamsem.

Natalie zaproponowała, że będzie przynętą na Eamesa i zwabiła go do parku, dzięki czemu mogły zabrać mu jego kuszę, ukradzioną Duchowi Ciemności. Plan zadziałał, jednak Czarodziejki i Natalie nie wiedziały, że Eames zmienił się w kuszę. Kiedy weszli do rezydencji i dali kuszę Natalie, Eames zmienił się w swoją normalną formę, dźgnął Natalie i wyorbitował z nią. Powoli torturował ją aż do śmierci. Pochłonął jej moc i wyorbitował do Niebios. Czarodziejki, dzięki Leo były na miejscu i podstępem unicestwiły Eamesa, jak na ironię - łamiąc wszystkie zasady.

Moce i umiejętności

Aktywne

Inne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki