FANDOM

Melinda Warren była jedynym dzieckiem Charlotte Warren i Lawrence Cutlera. Znana jako potężna czarownica. Urodziła się 31 października, 1670 roku. Posiadała dar telekinezy, molekularnego spowolnienie i przeczuć. To ona utworzyła linię Warren/Halliwell i przewidziała nadejście trzech (czterech) najpotężniejszych czarownic jakie widział świat: Czarodziejek.

Opis

Moce i zdolności

Melinda warren.jpeg

Melinda tuż przed śmiercią.

Jej moce to telekinezaspowalnianie molekuł i wizje. Potrafiła także rzucać zaklęcia, tworzyć wywary - czyli standardowe czarodziejskie moce.

Historia

Powstanie Warrenów

We wczesnej fazie ciąży, śmiertelniczka Charlotte Warren poprosiła o magiczną ochronę wiedźmę. Wiedźma ta nazywała się Isabel i była pierwszą czarownicą (chronologicznie). Isabel powiedziała jej, że dziecko, które ma urodzić jest magiczne, Charlotte miała wizję, w której jej ukochany Lawrence nigdy już do niej nie wróci. Wiedźma dała Charllote talizman ze znakiem Triquetry, który zaprowadził ją do Evy, dobrej czarownicy, która bezpiecznie przyjęła narodziny jej córki, Melindy.

Narodziny

Dwa lata po tym jak siostry Halliwell odzyskały swoje moce, zostały wysłane do roku 1670, aby pomóc Evie przyjąć bezpiecznie poród Melindy. Charlotte została porwana przez złą wiedźmę, Ruth Cobb, która chciała, aby jej dziecko stało się złą wiedźmą. Czarodziejki pomogły odzyskać Charlotte z pomocą Evy i jej zakonu. Z wiedźmą na temat naturalnej magii, Czarodziejki stworzyły krąg dobrej magii i Charlotte urodziła w nim swoją córkę. Później Charlotte zdradziła, że jej nowo narodzone dziecko nazywać się będzie Melinda Warren.

Śmierć

Po tym jak Matthew Tate zdradził Melindę, została ona skazana na spalenie na stosie. Melinda nie użyła swoich mocy by uciec, ponieważ nie chciała, aby lud miał pewność, że nie jest ona czarownicą, co miało by znaczenie dla przyszłości jej córki.

Ciekawostki

  • By Melinda przyszła na świat w dobrym kręgu mocy, siostry Halliwell cofnęły się w czasie jednak małą Melindę odebrała Piper.
  • Melinda została przywołana przez siostry w sezon 1.
  • Imię Melindy wykorzystane w zaklęciu na unicestwienie Źródła Wszelkiego Zła.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki