FANDOM

Max Franklin jest młodym czarodziejem z mocą psychokinezy - mocą przesuwania obiektów bez utrzymywania przy tym kontaktu wzrokowego, z wystarczającą wiedzą na temat wyglądu danej rzeczy. Jego matka Paulette była czarownicą, a jego ojciec był śmiertelnikiem. Nie wiedział o swoich mocach, dopóki jego matka nie umarła.

W roku 1999 Max został porwany przez przestępce imieniem Mickey Jackson, który chciał by Max otworzył bankowy sejf. Duch Światłości Maxa odkrył, że Max jest w opałach i wezwał Prue, aby mu pomogła.

Historia

Max odziedziczył swoje magiczne umiejętności po śmierci swojej matki i opanował je w sześć miesięcy, ale nigdy nie nauczył się podstawowych zasad na temat ryzyka używania mocy i korzyści osobistej, ponieważ nie było nikogo, kto mógłby go tego nauczyć. Jego ojciec zabronił używać mu swoich mocy publicznie, co dało Maxowi ochronę na pewien czas. Max myślał, że jego ojciec nienawidzi go za swoją moc. Kilka miesięcy później włamał się do sklepu z grami ze swoim kolegą, który zauważył moc Maxa i powiedział o tym swojemu bratu.

Porwanie

Pewnej nocy, kiedy Max jadł kolacje ze swoim ojcem, Gordonem Franklinem, dwóch zamaskowanych mężczyzn wdarli się do ich domu i porwali Maxa. Mężczyźni powiedzieli Gordonowi, by ten nie mówił nikomu o porwaniu syna, co miało mu zapewnić bezpieczeństwo

Max został zabrany do sklepu samochodowego i użył swoich mocy, aby powiadomić kogoś, że potrzebuje pomocy. Max użył później swojej mocy aby wysłać Prue wiadomość na desce spirytystycznej.

Siostry nie wiedziały co mają z tym zrobić. Prue poszła do Andy'ego i powiedziała mu o wiadomości od Maxa. Andy dowiedział się, że młody chłopak imieniem Max został porwany i porywacze zmusili go, by wyłączył alarm w sklepie.

Później tego samego dnia, Andy odwiedził Prue w swoim biurze i powiedział jej o Maxie. W między czasie Prue znowu otrzymała wiadomość od Maxa z treścią 'Porwanie sklep samochodowy'. Prue poszła porozmawiać z ojcem Maxa i powiedziała że może mu pomóc w odszukaniu syna, ujawniając przy tym że jest wiedźmą. Prue w końcu domyśliła się gdzie jest Max i próbując go uwolnić, została zmuszona poddać się, gdyż Max miał założoną mini-bombę, która mogła go zabić w każdej chwili.

Gordon znalazł ich w sklepie samochodowym i prosił porywaczy o uwolnienie jego syna, jednak porywacz strzelił do niego i zostawił go na śmierć. W trakcie rabowania banku, Max użył swoich mocy aby wyłączyć bombę i Prue użyła swojej mocy aby pokonać złodziei i zamknąć ich w sejfie. Prue z Maxem wrócili do Gordona, który został uzdrowiony przez Leo.

Gordon zabrał Maxa na grób jego matki, prosząc o przebaczenie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki