FANDOM

ODCINEK 20-sezon 4

Opis odcinka:

Phoebe próbuje znaleźć sobie miejsce w nowej roli - "Królowej Ciemności". W ataku szału, że Cole nie poświęca jej czasu zabija kilku jego demonów. Tymczasem Paige próbuje znaleźć sposób na to, aby Phoebe wróciła na stronę dobra. A załamana tym, że Cole jest Źródłem i że utraciła siostrę dla strony zła, Piper znajduje zapomnienie w alkoholu... Phoebe odkrywa w sobie kolejną moc, potrafi znikać w płomieniach, tak jak Źródło... Dobrze się czuje ze swoimi złymi mocami, jednak gdy po dotknięciu jednego z demonów Cole'a, ma wizję, że zabija on niewinnego mężczyznę, zwraca się do sióstr, aby pomogły jej uratować mężczyznę... Czarodziejki ratują niewinnego, ale Phoebe nie pozwala Piper zabić atakującego go demona. Cole dowiedziawszy się o tym, zaczyna obawiać się, że Phoebe może narobić jeszcze więcej szkód i przede wszystkim podważyć jego autorytet wśród demonów. W międzyczasie, Seer podaje Phoebe demoniczny tonik. Mówi jej, że ma on zwiększyć jej moce, jednak w rzeczywistości jest to czyste zło w płynnej postaci. Jest potrzebne demonicznemu dziecku, które nosi, aby Phoebe przeszła całkowicie na stronę zła... Gdy Phoebe się o tym dowiaduje, odmawia picia płynu.

Cole, używając podstępu, zabija niewinnego chłopaka, którego chroniły siostry i nalega, aby Phoebe raz na zawsze zdecydowała po której chce być stronie. Podaje jej tonik, po namyśle Phoebe wypija go, jednak chwilę po tym ma mdłości i zwraca go w toalecie. Piper i Paige stawiają na szali swoje życie, zjawiając się aby pogromić Źródło, wiedząc że bez pomocy Phoebe nie będą mogły tego zrobić i że jeśli zobaczy ona, jak Cole chce je zabić, wybierze ich i pomoże go pogromić. Phoebe w dramatycznych okolicznościach podejmuje decyzję kim chce być królową podziemia lub czarodziejką. Czy unicestwi Cole'a i uratuje własne siostry? Lub może raz na zawsze pożegna się z siostrami by dalej rządzić podziemiem?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki