FANDOM

Kyra (wśród demonów znana bardziej jako "Wyrocznia").To demonica wyższego szczebla .Była wróżbitką, która posiadała dar widzenia przyszłości. Jej moce sprawiały, że często pomagała innym demonom radami szczególnie, gdy Ci chcieli unicestwić Czarodziejki. Na początku serialu Kyra radziła jednak Leo, odnośnie zagrożenia Wyatt'a, aby ten nie stał się zły, a także demonowi Sirk'owi, który był w połowie człowiekiem i potrzebował jej pomocy aby stać się pełnoprawnym demonem.

Kyra zaczęła zastanawiać się nad swoim życiem i sama doszła do wniosku, że nie zazna szczęścia jako demoniczna wyrocznia. W ten sposób Kyra postanowiła zdradzić demony i wyjawić Czarodziejkom swoją wizję Utopii i świata bez zła, a jednocześnie narażając wszystkie demony na unicestwienie. To spowodowało, że wszystkie siły podziemia chciały ją unicestwić. Najpierw ochronił ją Leo Wyatt (z polecenia Avatarów) a następnie Kyra złożyła ofertę Piper, Phoebe i Paige. Zażądała aby te chroniły ją i zmieniły w człowieka, wzamian za co ona wyjawi im sposób zniszczenia wszystkich demonów. Niestety plan nie powiódł się; demony w podziemiu uwolniły niebezpiecznego demona Zankou aby ten unicestwił Wyrocznię. Tak się też stało; Zankou przybrał postać Phoebe i zabił Kyrę, na szczęście ta wcześniej zdołała przekazać swoją wizję Utopii, Pheobe.

Dodatkowe informacje

  • Kyra miała różne metody patrzenia w przyszłość. Doznawała wizji podobnie jak Phoebe, ale również korzystała ze specjalnej studni (portalu).
  • Kyra wyjawiła, że jeśli Czarodziejki zmienią ją w człowieka, ona nadal nie będzie posiadała duszy, ale nie przejmowała się tym.
  • Phoebe opracowała zaklęcie, które miało przemienić Kyrę w człowieka. (Zaklęcie opierwało się na Mocy Trzech i wymagało wsparcia Starszych).

The Power of Three now acts as One,

To make this Demon come Undone.

We Vanish the powers and evil of She,

Now Bless her with Humanity.  
Charmed-charmed-8628887-595-842

Więcej z Fandomu

Losowa wiki