FANDOM

522px-2x06-kyle-gwideon-04.jpg

Kyle Gwydion  był średnio popularnym nastolatkiem, śmiertelnikiem, który lubił magiczne sztuczki. Jako siódmy syn, siódmego syna był Wybrańcem, którego przeznaczeniem było unicestwienie złej wiedźmy o imieniu Tuatha przy użyciu jej własnej różdżki przeciwko niej.

Historia

Brak pewności siebie

Przez jego brak pewności siebie, ciągle nie wierzył Piper i Phoebe w swoje przeznaczenie, dopóki różdżka nie zaświeciła się w jego rękach, czym zaimponował Jenny. Leo zaczął uczyć go jak używać różdżki, jednak Kyle bał się kiedy dowiedział się, że Prue ze swoją mocą telekinezy cudem uniknęła śmierci z rąk Tuathy.  Kiedy zaczął wychodzić, wpadł ponownie na Jenny i po kilku jej motywujących zdaniach, wrócił do Rezydencji.

Unicestwienie Tuathy

Wąż Tuathy odnalazł Czarodziejki, które po zaklęciu Tuathy były pozbawione mocy, jednak Kyle zjawił się w samą porę i unicestwił jej węża przy użyciu różdżki. Tuatha odepchnęła ich i ogłuszyła Czarodziejki, odzyskując swoją różdżke.  Wtedy Prue rzuciła fiolkę z wodą, mówiąc że jest to mikstura pewności siebie, w Kyle, który odzyskał kontrolę nad różdżką i unicestwił Tuathę. Prue później przyznała się, że rzuciła w niego fiolką z wodą i Kyle uratował ich dzięki własnej pewności siebie. Różdżka uległa zniszczeniu, Kyle wrócił do swojego życia i zaprzyjaźnił się z Jenny.

Moce

Będąc w posiadaniu różdżki

  • Przyzwanie - pozwala posiadaczowi przywołać przedmiot do ręki. Kyle jako Wybraniec mógł przyzywać różdżkę Tuathy.
  • Molekularne przyśpieszenie - pozwala przyśpieszyć molekuły przedmioty lub osoby. Używając różdżki Kyle mógł unicestwić Tuathę

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki