FANDOM

Kupidyni to magiczne istoty łączace ludzi w pary. Kupidyni są podobni do Duchów Światłości, też mają zakaz wiązania się z ludźmi. Kupidyni mają kilka wrodzonych mocy takie jak teleportacja w czerwieni (jest to rodzaj teleportacji w energii, dzięki której prawdopodobnie można dostać się na górę), dodatkowo posiada zdolność empatii i anielską nieśmiertelność.

Opis

Informacje

Każdy Kupidyn tak jak duchy światłości zaraz po otrzymaniu skrzydeł musi przejść odpowiednie szkolenie w Szkole Magii. Kiedy już je zakończy otrzymuje dopiero swojego pierwszego podopiecznego. Każdy Kupidyn dostaje wielu podopiecznych, w których musi wyciągnąć z ich serc wielką miłość do jej drugiej połówki. Warto wspomnieć, że mimo, iż są odpowiedzialni za miłość sami nie mogą łączyć się w pary z ludźmi i czarownicami.

Moce i umiejętności

Moce kupidyna

Moce pierścienia

Prócz mocy podstawowych Kupidyni posiadają magiczny pierścień dzięki, któremu mają dodatkowe moce.

  • Projekcja
  • Chronokineza
  • Hologram
  • Namawianie (dzięki temu mogą kogoś do czegoś kusić przez umysł w przypadku Kupidynów do miłości)
  • Zatrzymanie czasu (o wiele silniejsze niż spowolnienie molekuł)

Również dzięki pierścieniowi mają zdolności takie jak m. in. pokazywaniu wspomnień, otwieraniu serca na miłość, a także dzięki tej biżuterii Coop teleportował Paige do głowy Henryego.

Znani przedstawiciele

Ciekawostki

  • W pierwszym odcinku z kupidynem Heartbreak City, gdy demon rozdzielił parę złączoną przez kupidyna i ich miłość zamienił w nienawiść kupidyn odczuwał ból w swoim sercu. Kupidyna można zabić wyrywając mu serce, ale też można go zniszczyć niszcząc pary które on połączył za pomocą jego pierścienia.

Występy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki