FANDOM

Kicia  była  Kompanem, zwierzęcym przewodnikiem, chroniącym nowe wiedźmy. Chroniła Serene, jednak później stała się kompanią Czarodziejek po tym jak Serena została zabita przez Jeremyego i siostry odkryły swoje mocy. Była Kompanią od 1998 do 2001, później została nagrodzona i stała się człowiekiem, nazywając się Katrina.

Historia

Zostanie kompanką Czarodziejek

Kiedy Serena Fredrick przygotowywała swoje zaklęcie, nakarmiła swojego kota. Kot uciekł gdy seryjny morderca Jeremy wszedł do pomieszczenia i zabił Serenę. Kiedy Andy Trudeau rozwiązywał tą sprawę, Darryl Morris wspomniał że wszyscy oficerzy zostali przez nią podrapani, jednak Andy nie został podrapany. Po swojej pierwszej wizji, Phoebe rozbiła się ratując dwóch chłopaków, Kicia obserwowała to z daleka. Kiedy Phoebe i Prue wróciły do Rezydencji, Prue zażartowała , że Piper zmieniła się w kota i przyniosła go do środka. Dzień po unicestwieniu Jeremyego, Phoebe trzymała kota w środku, kiedy słuchała jak Prue rozmawia z Andym, Kicia miałknęła i Andy ją rozpoznał.

Kicia będąc w Rezydencji ostrzegała Czarodziejki przez nadciągającym zagrożeniem, jak na przykład astralną projekcją Rexa w ich domu, lub ostrzegała je, gdy niewinni byli w magicznych problemach na przykład Christopher.

Czasami Kicia grała rolę pomocnika w walkach, w 1999 roku, Czarodziejki były uwięzione w obrazie i nie mogły wyjść z niego bez zaklęcia. Phoebe przywiązała kartkę z treścią zaklęcia do obroży Kicii i wysłała ją do obrazu. Dzięki niej Czarodziejki wydostały się z obrazu.

Siostry nie wiedziały kim i czym naprawdę Kicia jest, dopóki nie została zabita inna wiedźma, Ariel. Kiedy kompan Ariel zabił ją i ukradł jej moce, stając się człowiekiem, Siostry zdały sobie sprawę, że Kicia nie jest zwyczajnym kotem.

W 2001 kicia zaczęła obserwować zaginioną przyrodnią siostrę Czarodziejek - Paig
Kitkatrina

Katrina karmiąca innych kompanów.

e Matthews, krótko przed dołączeniem do reszty sióstr. Po śmierci Prue i dołączeniu Paige do Piper i Phoebe, misja Kicii przy siostrach Halliwell dobiegła końca i opuściła siostry, które myślały że po prostu uciekła. Kicia została nagrodzona i stała się człowiekiem i miała za zadanie opiekować się innymi kompanami, stała się znana jako Katrina.

Ponowne spotkanie z Czarodziejkami

Dwa lata później, Katrina była ścigana przez Łowcę Kompanów, który chciał zabić ją, aby reszta kompanów pozostała bez pomocy, zostawiając nowe wiedźmy bez ochrony. Podczas podróży do przeszłości (efekt zaklęcia Piper) kontynuowal próby zabicia Kicii w kociej formie. Kiedy mu się udało, zniszczył całe dobro, które zrobiła dla Czarodziejek. Na szczęście czas został cofnięty, dzięki wspomnieniu Piper. Phoebe i Paige unicestwiły go. Katrina później spotkała się z SIostrami i ujawniła kim naprawdę była i poprosiła Piper, by skontaktowała się z nią, gdy Wyatt będzie miał już moce.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki