FANDOM

Kava był Grimlockiem i pracował z Janorem. Pomimo unicestwienia z rąk Prue i Phoebe w 1999, powrócili w Halloween 2000, aby zostać ponownie unicestwieni przez miksturę Leo.
Kava

Kava to jeden z grimlock'ów.

Historia

Wcześniej

W 1979, dwóch chłopców zostało porwanych i pozbawionych wzroku przez Janora i Kavę. Jednemu z chłopców, Brentowi Millerowi, udało się uciec. Brent po swojej ucieczce pozostał ślepy, dopóki nie odzyskał wzroku w roku 1999, kiedy Janor i Kava zostali unicestwieni przez Czarodziejki.

Pierwsze starcie z Czarodziejkami

W 1999, Janor i Kava porwali chłopca o imieniu David, w trakcie jego urodzin w parku. Ukradli jego wzrok, aby umożliwić sobie poszukiwanie ludzi, których otacza dobra aura. Prue Halliwell, która była świadkiem porwania, w raz z siostrami namierzyła porywaczy, a następnie unicestwiły ich za pomocą mikstury.

Zemsta na Czarodziejkach

31 października, 2000 roku, Janor i Kava powrócili z unicestwienia i planowali zemstę na Czarodziejkach. Po rozmowie z Colem Turnerem, wysłannikiem Triady, Grimlockowie zapukali do drzwi wejściowych rezydencji. Phoebe otworzyła drzwi i pomyślała, że jest to halloweenowe przebranie, jednak po chwili dotarło do niej, że tak nie jest.

Grimlockowie zaatakowali siostry, dusząc je ich własną aurą, jednak w tym samym czasie otworzył się portal i zabrał Czarodziejki do przeszłości. Darryl Morris i Leo byli zmuszeni walczyć z Grimlockami sami. Uciekli na strych, aby znaleźć sposób na unicestwienie demonów, jednak zostali tam ponownie zaatakowani.

Leo zajął się warzeniem mikstury unicestwiającej. Janor złapał Darylla w salonie i zabrał mu zdolność widzenia, ale udało mu się uciec. O północy, portal do przeszłości ponownie się otworzył, rozpraszając demony, dzięki czemu Leo unicestwił Kavę. Kiedy Janor zaczął dusić Leo, pojawiły się Czarodziejki i Prue przeniosła miksturę z podłogi na demona, unicestwiając go.

Umiejętności

Więcej z Fandomu

Losowa wiki