FANDOM

Joanna była Przyszłym Duchem Światłości i podopieczną Paige Matthews, która nie dopełniła swojego przeznaczenia i została zabita z rąk Zankou.

Historia

Poznanie Paige

Paige najprawdopodobniej poznała Joanna kiedy odkryła, że jest jej podopieczną. Zaprzyjaźniła się z Joanna w 2005 roku i opiekowała się nią i chroniła ją przed swoim agresywnym chłopakiem, Karl'em. Obydwoje często przychodzili do P3.

Śmierć

Joanna i Paige rozmawiały blisko baru w P3, Joanna powiedziała Paige o swoim chłopaku, Paige powiedziała jej by z nim zerwała, jednak Joanna broniła go, mówiąc że on ją kocha. Wtedy Karl podszedł do nich i kazał Joanna'e wyjść z nim z klubu, mówiąc że nie chce aby kiedykolwiek Joanna rozmawiała lub spotykała się z Paige. Okazało się, że Karl był tak naprawdę Zankou. Zankou uderzył głową Joann'y, zabijając ją.

Paige mocno przeżyła jej śmierć. Dało jej to kolejny powód do unicestwienia Zankou

Wskrzeszenie

Plan Zankou aby dostać Księgę Cienii wymagał pomocy Alchemika, która ożywi Joanna'e jako zombie. Nie miał kontroli nad samą sobą i podobnie jak inni niewinni, straceni przez Czarodziejki, zaatakowała je. Paige została zmuszona do unicestwienia jej, eliksirem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki