FANDOM

Szablon:C był biznesmenem, który w 2003 roku stał się właścicielem gazety The Bay Mirror. Początkowo wydawał się być srogim szefem. Zanim zaczął spotykać się z Phoebe Halliwell, poznał ją w internecie. Ich związek zakończył się tego samego roku, kiedy Jason odkrył, że Phoebe jest Czarodziejką.

Historia

Jason jako jeden z pierwszych zobaczył zdjęcia nowo narodzonego siostrzeńca Phoebe. Czarodziejka od razu polubiła mężczyznę, jednak spanikowała kiedy dowiedziawszy się, że jest on nowym właścicielem gazety, w której pracuje.

Jason okazał się być bardziej surowym szefem, niż się spodziewała Phoebe. Nieco później Phoebe napisała artykuł o znajdywaniu miłości w internecie oraz skontaktowała się z użytkownikiem "Cyrano73", którego nawet polubiła. Następnie zdecydowała potkać się z nim oko w oko. Użytkownikiem okazał się być Jason. Poprosił Phoebe, aby zostali parą, jednak ta odrzuciła propozycję, żeby najpierw upewnić się, że podoba jej się jego charakter, ale z czasem zgodziła się przemyślała sprawę i zdecydowała, że da mu szansę.

Phoebe i Jason spotykali się od sezonu 5 do końca sezonu 6, kiedy to ich związek nabrał tempa, Jason przeprowadził się do Hong Kongu, a Phoebe razem z nim. Kiedy była taka potrzeba Paige mogła orbitować do Phoebe, aby zabrać ją do San Francisco.

Po 15 miesiącach spotykania się, Phoebe zorganizowała kolację dla niej, Jasona, Paige i Richarda, na której zamierzała powiedzieć mu, że jest wiedźmą. Jednakże musiała wyjść w połowie kolacji, aby rozprawić się z demonami. Jason zirytował się i pobiegł za Phoebe i Paige do kuchni, gdzie zobaczył je właśnie orbitujące. Zemdlał, a po przebudzeniu uciekł, zły na Phoebe, że nie ujawniła mu swojego sekretu. Później, po tym jak Phoebe została opętana przez Matę Hari, zezłościł się jeszcze bardziej, dowiadując się, że Richard również był czarodziejem. Richard dał mu eliksir na uwolnienie Phoebe od opętania, jednak chwilę później demony porwały go na polecenie Maty Hari. Po dowiedzeniu się prawdy, Jason użył eliksiru od Richarda i uwolnił Phoebe, a Czarodziejki unicestwiły demony. Po szokującym odkryciu Jason i Phoebe rozstali się. Rozstanie przebiegło jednak w dobrej, czystej atmosferze. 

Występy

Jason Dean pojawił się w 9 odcinkach serialu:

Sezon 5

Baby's First Demon

Lucky Charmed

Nymphs Just Wanna Have Fun

Necromancing the Stone

Sezon 6

Valhalley of the Dolls, Part 2

The Power of Three Blondes

My Three Witches

Little Monsters

Used Karma