FANDOM

Hybrydy są połączeniem między dwoma gatunkami. Hybrydy, które pojawiają się w "Czarodziejkach" to połączenia między Duchami Światłości, Kupidami, Czarownikami, Demonami, Smokami i Czarownicami, Śmiertelnikami.

Hybryda Czarownicy i Śmiertelnika

Czarownica-Śmiertelnik to dzieci ze związków czarownic bądź czarodziejów ze śmiertelnikami. Moce odziedziczają po magicznym rodzicu.
633px-8x22-PennyPattyPiper

Patty Piper i Penny wypowiadają zaklęcie

Znane:

Moce:

Czarownice mogą mieć przeróżne dary. Moce czarodziejek zostały im przekazane i rozwijały się wraz z nimi, jednak nie dostały wszystkich mocy które występowały w rodzie.

Niektóre moce

Hybryda Czarownicy i Ducha Światłości

Hybrydy czarownic i duchów światłości były zakazane, tak samo jak związki czarownic i ich opiekunów. Prawdopodobnie pierwszą taką hybrydą była Paige Matthews córka czarownicy Patty Halliwell i jej ducha światłości Sama Wilder'a. Dziecko zostało oddane pod opiekę zakonnicy by Starsi nie zabrali małej.Potem mała Paige została adoptowana i o swoim darze dowiedziała się dopiero po odnalezieniu sióstr. Jak później się okazało takim połączeniem był też Simon Marks.

Pierwszą można powiedzieć legalnie urodzoną hybrydą jest Wyatt Matthew Halliwell syn Piper i Leo. Okazał się on być niezwykle potężny.

W Lustrzanym Świecie w odcinku "To jest Zły, Zły, Zły, Zły Świat" odpowiednik aby tej hybrydy istnieje w formie pół-czarownica - pół-duch ciemności.

Moce

Pół czarownica - pół duch światłości mają moce, które są mocami czysto czarodziejskimi bądź czysto pochodzą od ducha światłości. Mogą się też mieszać jak w przypadku Paige telekineza zmieszana została z orbingiem.

Moce pochodzące od ducha światłości
PaigeOrbing

Paige orbituje świece

Do tych mocy dochodzą moce Wiccan przekazane przez drugiego rodzica. Lub też może posiadać mieszankę tych mocy np. telekinetyczny orbing  (hybrydowa forma Telekinezy i Orbingu) mają także zupełnie nowe moce np. Wyatt posiadał pole siłowe

Znane hybrydy:

Hybryda Czarownicy i Kupidyna

Czarownica-Kupidyn jedyne znane hybrydy to dzieci Phoebe i Coop'a. Coop został wysłany przez Starszych by Phoebe znalazła miłość. Tymczasem oni zakochali się w sobie.
P.J. HalliwellEcho-1-

P.J. Halliwell

Znane:

Moce amorków, do użycia mocy po ojcu kupidynie córki Phoebe nie potrzebowały pierścienia:

Po Phoebe jej córki mogły dostać dowolną moc lub moce z linii rodu Warren-Halliwell.  ==Hybryda Czarownicy i Demona==

Czarownica-Demon jedynym znanym przypadkiem takiej hybrydy jest Nienarodzone dziecko Phoebe i Cole'a. Zostało samounicestwione gdy Wyrocznia ukradła je Phoebe i przeniosła je do swojego ciała i chciała sama zostać Źródłem. Dziecko nie pozwoliło na to i dokonało samounicestwienia wiadomo że to był chłopiec jednak nie nadano mu imienia.

Znane:
Ałe phoebe

Phoebe w ciąży

  • Nienarodzone dziecko Phoebe i Cole'a

Moce, którymi władało moce po Cole'u:

Moce które odziedziczyło by po Phoebe to na pewno rzucanie zaklęć, tworzenie eliksirów, wróżenie ze szklanej kuli i poszukiwanie za pomocą kryształów. A także moc z linii rodu Warren-Halliwell.

Hybryda Demona i Śmiertelnika

Demon-Śmiertelnik to hybryda, która ma dusze, może doświadczyć uczuć np. miłości w przeciwieństwie do demona. Nie muszą stać po stronie zła mogą być dobre tak jak Cole przez miłość do Phoebe.

Demony celowo stwarzają też hybrydy np. Manticores po to by te dzieci normalnie wyglądały wśród ludzi. 

Sirk by stać się w pełni demonem musiał zabić wszystkich członków swojej rodziny.
633px-Charmed716 260

Cole

Znani:

Moce

Po śmiertelnym rodzicu te hybrydy dostały duszę i odczuwanie uczuć. Nie miały jakichkolwiek zmieszanych mocy czy uprawnień.
Sirk

Sirk

Po demonicznym rodzicu odziedziczały moc taką jak posiadał mogła być mniejsza lub większa.
633px-Charmed609 076

Hybryda Manticore

Inne spotkane hybrydy:

  • Brendan Rowe (pół czarownik pół śmiertelnik)
  • Czarownik Smoka
    Czarownik

    Pół czarownik - pół śmiertelnik

    DragonWarlock4

    Czarownik Smoka

Więcej z Fandomu

Losowa wiki