FANDOM

Gammill, znany również jako Kolekcjoner, był starym, złym mężczyzną, którego pasują było kolekcjonowanie określonego typu figurek. Używając magicznej różdżki, pomniejszał kobiety, zanurzał je w glinie i wsadzał do pieca, by glina zastygła - zmieniając je w figurki. Gdzieś, w latach 70', Gammill został przeklęty przez wiedźmę, która sprawiła że był tak odrażający na zewnątrz, jak wewnątrz.

Gammill został wygnany w 2001, przez Czarodziejki kiedy próbował dodać je do swojej kolekcji.

Historia

1960-1970

Gammill był kiedyś przystojnym mężczyzną, który lubił kolekcjonować figurki. Tworzył je własnoręcznie, ściągając do domy ofiary, pomniejszając je, zanurzając w glinie i piekąc je, a następnie malując.

W późnych latach 60', Gammill został ujawniony przez wiedźmę. Aby ukarać go, wiedźma zmieniła go w odrażającą kreaturę, z bliznami i wypalonymi znakami na twarzy, tak aby nie mógł już ściągnąć do swojej kolekcji ani jednej kobiety.

Późne lata 70'

Po tym jak wiedźma przeklęła Gammilla, stworzył on golema, o imieniu Finn. Przystojny i młody, był stworzony na podobiznę Gammilla, miał za zadanie ściągać kobiety do jego domu.

Gdzieś pomiędzy 1970, a 1990 rokiem, Penny lub Patty zdobyła informacje na temat Gammilla i jego golema Finna. Informacje w Księdze Cienii opisywały pasję Gammilla i wygląd obydwu mężczyzn.

2001

Kilka lat później, w październiku 2001, Gammill napotkał Czarodziejki. Paige Matthews przechodziła obok domu Gammilla każdego dnia, w drodze do pracy, czując przy tym dziwne uczucie chłodu. Powiedziała o tym swoim siostrom, Piper i Phoebe, zastanawiając się czy jest to związane z nadnaturalnymi sprawami.

Phoebe poszła do domu, aby przeprowadzić 'magiczne dochodzenie'. Kiedy weszła do środka i odkryła kolecje figurek, Gammill pomniejszył Phoebe i zanurzył ją w glinie.

Ponieważ Phoebe nie wróciła tego dnia do domu, Paige, Piper i Leo poszli jej poszukać. Kiedy weszli do domu Gammilla, Paige rozpoznala Finna, ponieważ widziała go wcześniej w sklepie z warzywami. Wywabiła go z domu, pozwalając Piper i Leo wejść do domu. Nie znaleźli jej tam, ponieważ była zbyt mała, aby głośno krzyczeć.
633px-Phoebe Shrinking.jpg

Phoebe w trakcie pomniejszania

Później tej nocy, Paige odkryła że Finn jest golemem. Wyjaśnił Paige, Piper i Leo co robi Gammill kobietom w swoim domu. Kiedy wrócili do rezydencji, Gammill czekał tam na nich, zabił Finna i pomniejszył Paige i Piper i wrócił z nimi do swojego domu.

Oblepione gliną, malutkie Czarodziejki wymyśliły plan unicestwienia Gammilla. Najpierw go pomniejszyły, tak by ich magia mogła na niego zadziałać ( wcześniej nie działała, ponieważ był zbyt duży w stosunku do ich wzrostu), a następnie wypowiedzieli zaklęcie unicestwiające, które wymyśliła Phoebe.

Moce i umiejętności

  • Elektrokineza
  • Pomniejszanie
  • Promień energii

Więcej z Fandomu

Losowa wiki