FANDOM

800px-ElfNanny1

Elfia niania

797px-Elfchicken

Elfka je udko kurczaka

Elfy to magiczne istoty z serialu Czarodzieki, które mierzą około 3-4 stóp wysokości (ok. 0,9 - 1,2 metra). Elfy prawdopodobnie jak Gnomy nie posiadają żadnych naturalnych wrogów i unikają walki. Wyposażone są w moc teleportacji i zdalnej teleportacji. Stworzenia te często szukają pracy u innych magicznych stworzeń jak np. nauczyciel w Szkole Magii czy jako opiekunki magicznych dzieci.

Z wyglądu Elfy przypominają bardzo krasnali, mają jednak szpiczaste uszy i szmaragdowo-zielone tęczówki, co widać na fotografiach obok. Ich moce teleportacji również maja barwę zielonego światła. Stworzenia te prawdodpodobnie zamieszkują Zaklęty Las.

W 5 sezonie, Leo powiedział: "Mały elf, duże wymagania". Dopiero później dowiedzieliśmy się, o co mu tak na prawdę chodziło. Elfka, która była kandydatką na nianię małego Wyatt'a od razu zapowiedziała, że nie gotuje i wykonuje tylko najmniejsze obowiązki domowe, nie sprząta. Z tego samego odcinka dowiadujemy się, że elfy nie lubią walki i unikają demonów jak ognia.

Występują

Elfia niania występowała w 4 epizodach:

Sezon 5 -

Sezon 6 -

Sezon 8 -