FANDOM

Elektrokineza to niezwykle potężna moc, pozwalająca na tworzenie i projekcję błyskawic i piorunów oraz innych wiązek elektrycznych.
Atena elektrokineza-PaigeElectrokinesis2.gif

Elektrokineza Ateny

Wiele magicznych stworzeń posiada tą moc, przykładem są Starsi lub niektóre demony. W alternatywnej rzeczywistości, Phoebe Halliwell trzymając rękę nad głową bejsbolisty Cala Greena zabija go wytwarzając wiązkę elektryczności, która przeniknęła mu przez głowę. Jednakże, po wprowadzeniu jej mocy empatii stało się niejasne czy to po prostu Elektrokineza, czy też rozwinięcie mocy Empatii, która przesyła szkodliwe emocje za pomocą elektrycznych impulsów. Elektrokineza to jedna z czterech części składających się na moc Manipulacji Pogodą i Konjurowania Elementów. Zła Wiedźma była zdolna do używania tej mocy, razem z innymi trzema składającymi się na Konjurowanie Elementów.
141px-5x23-WB-6.jpg

Zaawansowana Elektrokineza

Zaawansowana Elektrokineza to rozwinięcie zwyczajnej Elektrokinezy. To rozwinięcie pozwala na wystrzelenie niesamowicie potężnego ciągłego strumienia energii elektrycznej w stronę wroga, porażając go. Czarodziejki użyły tej mocy do unicestwienia Triady, zaraz po wchłonięciu Nicości. Czarodziejki następnie użyły tej umiejętności przeciwnko Billie i Christy, które odpowiedziały Pyrokinetycznym strumieniem powodując eksplozję dworu.

Lista użytkowników

Więcej z Fandomu

Losowa wiki