FANDOM

 "Dziękuję za przyjazd" -  trzeci odcinek pierwszego sezonu, a tym samym trzeci całego serialu Czarodziejki.

Streszczenie

Opis

Siostry Halliwell postanowiły odszukać zaginionego dawno temu ojca. Ten nieoczekiwanie powraca. Równocześnie pojawiają się dziwni nowi sąsiedzi i zaczynają się dziać niezwykłe rzeczy – w zaskakujący sposób ludzie zmieniają wygląd. Jedynie Piper, Phoebe oraz Prue mogą zapanować nad złymi mocami, które wdarły się do ludzkiego świata.

Szczegółowe streszczenie

Siostry Halliwell mają nowych sąsiadów. Młodzi ludzie wyglądają wprawdzie bardzo sympatycznie, ale wkrótce okazuje się, że mają złe zamiary. Chcą odebrać siostrom czarodziejską moc i ukraść Księgę Cieni. Niespodziewanie zjawia się w Los Angeles ojciec Prue, Piper i Phoebe. Nie było go wiele lat. Phoebe idzie w tajemnicy spotkać się z ojcem. Gdy go obejmuje ma wizję, w której widzi jak kradnie on Księgę Cieni. Prue podejrzewa, że przybył do miasta, aby pozbawić swoje córki nadprzyrodzonej mocy. Gdy ojciec odwiedza je w domu Prue wymusza na nim wyjawienie powodu dla którego przyjechał do miasta. On mówi im, że lepiej będzie jak oddadzą mu księgę, bo właśnie przez nią zginęła ich matka. Prue rzuca nim o ścianę...W pokoju hotelowym odwiedzają go nowi sąsiedzi sióstr i rozmawiają o odzyskaniu Księgi. Okazuje się, że sąsiedzi są demonami przybierającymi dowolną postać. Jeden z nich przyjmuje postać ojca i chce zdobyć Księgę.Phoebe ma wizję i przewiduje jego zamiary. Biegnie na strych i odczytuje z Księgi zaklęcie, które ma zabić wszystkie osoby w domu oprócz trzech sióstr. Lecz pojawia się nieprzewidziany problem. Do domu wchodzi kolejny ojciec. Dziewczyny nie wiedzą, który z nich jest prawdziwy. W końcu Prue ryzykuje i wsuwa na palec jednego z nich magiczny sygnet. Siostry wypowiadają zaklęcie i demony giną.Ojciec godzi się z córkami i umawiają się na kolację. Na nią jednak nie przychodzi. Przesyła tylko list w którym znajduje się kaseta w nimi z dzieciństwa. Przynosi ją chłopak, który ma przyprowadzić remont w domu. Leo bardzo przypada do gustu Phoebe...Dziewczyny są bardzo zawiedzione niespodziewanym i niezapowiedzianym wyjazdem ojca. Myślały, że wszystko się ułoży... Wspólnie oglądają kasetę z nagraniem z Gwiazdki...

Obsada

Główni bohaterowie

Drugoplanowi bohaterowie

Magiczne uwagi

Zaklęcia

When in the circle, that is home,
Safety's gone and evil's roam.
Rid all beings from these walls,
Save us sisters three, now heed our call.

Moce

Atrybuty

  • Pierścień ochronny

Demony

Zobacz też

LISTA ODCINKÓW SEZONU 1

1. „Właśnie tak przychodzi magia
2. „Zalazłeś mi za skórę
3. „Dziękuję za przyjazd
4. „Umawiając się z trupem
5. „Zaklinacz snów
6. „Wesele z piekła rodem
7. „Czwarta siostra
8. „Prawda leży daleko... i boli
9. „Czarownica wróciła
10. „Czarodziejskie zło
11. „Wyczyny Claya

12. „Potwór Wendego
13. „Poprzez strach do wieczności
14. „Sekrety i faceci
15. „Czy w tym domu jest Straszydło?
16. „Która z was to wiedźma Prue?
17. „Epizod w latach 70.
18. „Kiedy źli czarodzieje stają się dobrymi
19. „Oślepieni
20. „Potęga dwójki
21. „Miłość rani
22. „Déjà Vu wciąż od nowa

Sezony: Sezon 1 | Sezon 2 | Sezon 3| Sezon 4| Sezon 5|Sezon 6|Sezon 7|Sezon 8

Więcej z Fandomu

Losowa wiki