FANDOM

Drake dè Mon był potężnym demonem Wyższego Szczebla, który zawarł umową z czarodziejem, który sprawił że był człowiekiem na rok, który odda swoją nieśmiertelność po przeżyciu ludzkiego życia z duszą. Drake poznał Czarodziejki pod koniec swojego roku, kiedy starał się o prace nauczyciela literatury, w Szkole Magii. Przypomniał Phoebe dlaczego warto kochać.

Po jego śmierci, ujawniono że to wszystko było planem wymyślonym przez Cole Turnera z Kosmicznego Planu, który pomógł Drakowi trafić na Czarodzieja i otworzyć serce Phoebe Halliwell na miłość.

Historia

Wczesne życie

Drake był Demonem wysokiego szczebla. Nigdy nie zabił niewinnego w całym swoim demonicznym życiu. Kiedy był demonem sprzedawał książkę  "Possessions, Confessions, And Ghostly Obsessions: A Demon's Guide To Everything Magical". Zajmował się wieloma pasjami przez lata, występował na Broadwayu, próbował pisać poezje. Jednak niczego nie robił dłużej niż rok.

Umowa

Drake zawarł umowę z demonicznym czarodziejem, który zmienił go w śmiertelnika i zapewnił duszę na rok, po czym umrze. Jeśli użyłby swoich mocy w celu zaatakowania kogoś, moce przeszłyby na czarodzieja.

Profesor Literatury

Paige Matthews będąc Dyrektorem Szkoły Magii szukała kogoś do zatrudnienia jako Profesora Literatury. Drake zjawił się w holu na swoim motocyklu i poprosił o pracę. Paige

633px-Drake arrives at Magic School.jpg

słysząc o jego demonicznej przeszłości nie zatrudniła go. Drake zaczął flirtować z Phoebe.

Później w rezydencji, Drake zmienił siebie w Robin Hooda, a Phoebe w Marion. Drake pod wpływem zaklęcia Czarodzieja, pojechał z Phoebe do zarządu telekomunikacji, gdyż miasto zmagało się wtedy z buntem przeciwko nakładanym opłatom i zażądał od zarządcy, aby ten obniżył pod

atki - czarodziej jednak rzucił na niego czar, aby zarządca sprowokował Drake do użycia swoich mocy. Ten użył ich, a czarodziej dostał jego moce i Drake został zesłany do piekła.

Drake został później uratowany a jego moce zostały odzyskane, kiedy Czarodziejki unicestwiły Czarodzieja i uwolniły Pani Donovan. Paige później zatrudniła Drake, a ten powiedział Phoebe że zostały mu tyle 2 tygodnie życia.

Związek z Phoebe

Przez 2 tygodnie, Drake starał się otworzyć serce Phoebe na miłość. Byli nawet na planie astralnym, aby uwolnić duszę uwięzione w pętli czasowej. Drake zakochał się w Phoebe.

Drake spędził swój ostatni dzień pomagając Czarodziejkom odnaleźć Leo. Piper została ranna przez zatrudy cierń, Phoebe i Paige szukały w tym czasie Leo, Drake przeczytał w Księdze Cienii artykuł dla przyszłych duchów Światłości i poprosił Wyatta by uleczył Piper.

Download (2).jpg

Śmierć

Kiedy jego czas się kończył, Drake powiedział Phoebe że nie chciał aby widziałą jak umiera i wyszedł z holu Szkoły Magii, a obok pojawił sie Cole Turner. Jak się okazało to dzięki niemu Drake spotkał czarodzieja  i na jego prośbę Drake otworzył serce Phoebe. Później dusza Drake zniknęła.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki