FANDOM

Szablon:Miejsca infobox

Dom Aukcyjny Buckland to dom aukcyjny mieszczący się w San Francisco, w którym zatrudniona była Prue Halliwell. Czarodziejka pracowała tam przez półtora roku. W tym czasie była atakowana przez kilku czarowników i demonów.

Historia

Rex i Hannah

Prue pracowała jako specjalista do spraw identyfikowania cennych przedmiotów i potwierdzania ich autentyczności. Zatrudnił ją tam Rex Bucland (I've Got You Under My Skin), syn założyciela domu. Prue nie widziała jednak, że para czarowników pracujących dla Źródła zabiła prawdziwego Rexa, jak i jego zastępcę, Hannę Webster, aby dowiedzieć się, czy siostry Halliwell naprawdę odzyskały moc.

Uwolnienie Matthew Tate'a

Najpierw, para czarowników próbowała pozbyć się Czarodziejek wrabiając Prue w uwolnienie Matthew Tate'a, czarownika zaklętego w medalionie przez przodkinię sióstr, Melindę Warren. Czarodziejkom udało się jednak z pomocą Mirandy z powrotem uwięzić Matthew w medalionie.

Nowy plan

Rex i Hannah uknuli nowy plan - wmanewrowali Prue w kradzież tiary, a potem szantażowali siostry, by te wyrzekły się swoich mocy w zamian za oczyszczenie reputacji Prue. Przechytrzyła ich jednak Prue, która z pomocą sióstr tak podeszła Hannę, że ta zabiła Rexa. Siostry Halliwell zamierzały unicestwić Hannę, lecz uprzedziło je Źródło, które ukarało czarownicę za jej niepowodzenie. (Wicca Envy)

Śmierć Rexa i Hannah

Po ich śmierci okazało się, że kradli miliony dolarów z dochodów z aukcji w Buckland. Do Buckland przysłano Claire Pryce, która miała pomóc mu wydostać się z finansowego dołka. Claire doceniła pomoc Prue w zarobieniu ponad miliona dolarów w ciągu jednego dnia, jednak później miała ochotę ją zwolnić z powodu ciągłych nieobecności Czarodziejki, spowodowanych jej magicznymi obowiązkami.

Pan Cauldwell i Jack Sheridan

Pod koniec sezonu pierwszego Buckland sprzedano nowym właścicielom, którzy mianowali nowym vice prezydentem pana Cauldwella. Niedługo potem do pracowników domu aukcyjnego dołączył internetowy aukcjoner, Jack Sheridan. Początkowo, beztroskie usposobienie Jacka denerwowało Prue, jednak ich relacje poprawiły się i zaczęli się ze sobą umawiać. W odcinku P3 H2O Prue powiedziała Jackowi "Pracuję w Buckland od półtora roku. Przez ten czas byłam świadkiem kłopotów, prawie bankructwa, próbowali mnie nawet zabić wysłannicy z piekła."

Odejście Prue

Cztery odcinki później (Awakened), Prue rzuciła pracę w Buckland, bo Jack i pan Cauldwell chcieli wystawić na aukcję obraz rzekomego autorstwa Moneta, wiedząc że nie jest on autentyczny. W tym odcinku, zdała sobie sprawę, ze życie jest czymś wartym poznawania. Zerwała z Jackiem i postanowiła iść w kierunku swojej pasji - fotografii.

Morality Bites

W odcinku Morality Bites Prue przeniosła się w czasie do 2009 roku i odkryła, ze jest właścicielką Buckland i w swoim biurze przechowuje Księgę Cieni. Trzymała ją w sejfie ukrytym w ścianie prawdopodobnie by chronić siebie i Piper przed łowcami wiedźm. Prue zarządzała domem żelazną ręką, nie wahała się podejmować decyzji o zwalnianiu wielu pracowników.

Pracownicy

Galeria

Dodatkowe informacje

  • Nazwa Buckland pochodzi od nazwiska Raymonda Buckland, angielsko-amerykańskiego pisarza zajmującego się tematami magii i okultyzmu.
  • Wejście do Domu Aukcyjnego Buckland to tak na prawdę tył apartamentowca the Renaissance Tower w Los Angeles.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki