FANDOM

5x16-18-crone

Crone na demonicznycm targu

Demoniczny targ to magiczne miejsce, nazwane przez Czarodziejki "gniazdem demonów". Jest to sporej wielkości rynek, na którym demony i inny złe stworzenia mogą zaopatrzyć się w jedzenie, nowe moce, najemników, robić sobie tatuaże a także wiele, wiele innych rzeczy w postaci mikstur i usług. Na targu spoktać można wiele kupców, a także Pasożyty i Crone. Ów miejsce widzimy dopiero w 5 sezonie, w docnki "Baby's first demon". W tym też odcinku dowiadujemy się, ze na targu można składać zamówienia specjalne, tak jak Pasożyty zleciły porwanie Wyatt'a.

Targ znajduje się w lesie, nieopodal San Francisco lub w samym mieście. Jest chroniony mroczną magiczą i nikt
Demoniczny targ fds dsf sd
nie jest w stanie go zobaczyć. Wejście jest tylko jedno, bronione specjalną trarczą, której strzegą dwa demony. Aby wejść do środka zapewne trzeba przejść przez pewną próbę, portal prowadzący do targu otwierali bowiem Ci strażnicy.

W odcnku "Baby's first demon" kiedy Crone unicestwiła demona Pasożyta mówiła też, że od tamtej chwili prawo zabroni polowania na małego syna Czarodziejek. Prawdopodobnie więc targ rządził się swoim prawem, a kierowała nim sama Crone bądź jakaś rada demonów (bliżej nam nieznana). W kolejnych odcinkach dowiadujemy się również, że Król Kazi przebywał bardzo często na targu, być może to była jego siedziba.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki