FANDOM

Daisy  była Przyszłym Duchem Światłości, która zakochała się w Duchu Ciemności imieniem Alec, który również się w niej zakochał. Kiedy Daisy odkryła jego prawdziwą naturę zakończyła ich związek. Alec nie przestał się poddawać i zaczął ją prześladować.

Historia

Po skończeniu związku z Alec'iem, Starsi wysłali Leo by chronił ją. Leo powiedział Daisy, że musi wyjechać do San Francisco, gdzie posiada potężnych przyjaciół, którzy mogą jej pomóc. Leo ukrył także Daisy przed wyczuwaniem Alec'a, tak aby nie mógł jej znaleźć. Alec znalazł Leo i strzelił w niego zatrutą strzałą Ducha Ciemności Leo kazał Daisy uciekać i wyorbitował do Posiadłości Halliwellów. Kiedy trucizna zaczęła działać, ochrona Daisy opadła, stawiając ją w niebezpieczeństwie.

Czarodziejki znalazły Daisy i uratowały ją przed Alec'iem. Jednak Duch Ciemności orbitował do Rezydencji i złapał ją ponownie. Piper, która zamieniła się mocami z Leo, wyczuła ją, dzięki czemu Prue i Phoebe mogła ją uratować i unicestwić jego własną mocą. Później Daisy wróciła do swojej rodziny.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki