FANDOM

Cole Turner urodził się w roku 1885 jako syn śmiertelnika Benjamina Turnera i demona Elizabeth Turner. Ludzkie alter ego Belthazora oraz były mąż Phoebe Halliwell.

Za swojego życia, Cole był demonem, śmiertelnikiem, opętany przez Źródło Wszelkiego Zła, Avatarem oraz duszą uwięzioną pomiędzy życiem a śmiercią.

Opis

Moce i zdolności

Jako Beltheazar

  • kule energii
  • lśnienie
  • ogromna siła
  • wyczuwanie prawdziwych zabójców
  • wnikanie w filmy [nauczone od Demona Iluzji]

Jako wysłannik Triady posiadał trochę więcej mocy:  

Jako Źródło Wszelkiego Zła

Moce po powrocie z nicości

Jako Avatar

Historia

Cole Turner był demonem wysłanym przez Triadę w celu unicestwienia Czarodziejek. Wcześniej należał do tzw. Bractwa ciernia. Niestety zakochał się w jednej z nich i został skazany na śmierć przez pracodawców. Szczęśliwie udaje mu się ich zabić, ale odtąd żyje ścigany przez łowców głów. Za sprawą eliksiru odbierającego moc staje się zwykłym śmiertelnikiem. Dzięki pomocy wyroczni seer Cole'owi i czarodziejkom udaje się unicestwić źródło wszelkiego zła, jednak wróg odradza się w Cole'u i w końcu przejmuje nad nim kontrolę. Wraz ze swoją żoną - Phoebe Halliwelllrządząpodziemiem. W końcu dziewczyna oprzytomniała i wraz z siostrami zabija Cole'a. Jednak Cole'owi udaje się wrócić z o wiele, wiele bardziej potężną mocą. Na początku znów jest sobą i próbuje odzyskać Phoebe, jednak ta go odrzuca. Boi się mu zaufać. Mężczyzna załamuje się, w końcu demoniczna moc znów zaczyna przemawiać. Chcę odzyskać dziewczynę siłą.W końcu zostaje unicestwiony w setnym odcinku. Czarodziejki na pozór go zabiły, ale Cole nadal żył z miłości do Phoebe Halliwell. Żyje na innym planie egzystencji Limbo. Pomógł Piper 2 razy i odnalazł Prue w sezonie 9. W zamian za to miał szansę przejść na 2 stronę do świata duchów.

Cole był pół-demonem pół-człowiekiem. Jego ojciec (śmiertelnik) został zabity przez matkę (demon). Wychowany został na zabójcę i bliskiego pomocnika źródła. Kiedy dostał zlecenie na czarodziejki, zakochał się w jednej z nich - Phoebe Halliwell. W czwartym sezonie serialu ożenił się z nią. Dziewczyna zaszła w demoniczną ciążę. Niestety straciła dziecko i na pozór unicestwiła ukochanego.

Rodzina

Elizabeth Turner

Benjamin Turner

Cole Turner