FANDOM

 W poszukiwaniu czarownic, które ostatnio giną bez śladu, Paige wpada na Kapitana „Black Jack Cutting”, sławnego XVIII – wiecznego pirata, który szuka „Fontanny młodości” aby odwrócić klątwę która sprawia że starzeje się, ale nigdy nie umrze. Kiedy pirat przerzuca klątwę na Paige, Phoebe i Piper są zmuszone włamać się do muzeum i wykraść złoty puchar, który przywoła „Fontannę młodości”.Tymczasem Leslie manipuluje wynikami konkursu „Wygraj randkę z Phoebe”, tak aby to on mógł się z nią umówić; Leo nadal walczy z głosem demona, który wrobił go w morderstwo Zoli a sekret sióstr wychodzi na jaw gdy w mieście pojawia się tajemniczy agent federalny Brody, który chce się im bliżej przyjrzeć…Brody, Sheridan i Darryl są na posterunku policji. Okazuje się, że Sheridan kilka miesięcy temu wysłała do Waszyngtonu próbkę krwi jednej z sióstr, dzieli się z nimi wynikami analizy. Badania wykazały że krew ma potrójną spirale, podczas gdy u normalnego człowieka są tylko dwie… Brody zarzuca Darrylowi że ochrania siostry Halliwell i że dobrze wie o ich magicznych umiejętnościach. Okazuje się, że Brody wie bardzo dużo o czarownicach. Twierdzi że przyjechał do SF ponieważ od jakiegoś czasu w Północnej Ameryce ginie wiele kobiet. Wszystkie pasują do profilu, który ma już kilkaset lat: WSZYSTKIE SĄ CZAROWNICAMI…Tajemnicza istota wciąż prześladuje Leo i przekonuje go że Starszyzna kłamie i że nie może ufać nawet sobie. Tymczasem kobieta pracująca w magicznym sklepiku zostaje porwana przez pirata. Pirat zostawia w jej mieszkaniu złotą monetę, aby zaznaczyć w ten sposób swoje nadejście. Dowódcą piratów jest 300-letni Kapitan Jack Cutting. Został przeklęty przez wiedźmę i potrzebuje sióstr, aby znaleźć cel swojej wyprawy, czarny diament. Dzięki niemu będzie mógł odwrócić klątwę. Używając monety, Paige odnajduje Wyspę Skarbów na której ukrywają się piraci. Phoebe prosi dziennikarza z Bay Mirror o informacje o pirackich filmach.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki