FANDOM

CharmedAngelOfDeath.jpg

Anioł Śmierci

Magiczna istota, która nie jest ani dobra, ani zła. Anioł Śmierci jest stworzeniem neutralnym i wszystkie istoty traktuje tak samo. Samael (Anioł Śmierci) nie zabija, on tylko pomaga zmarłym przejść do „życia po życiu”. Anioła Śmierci nie można zatrzymać ani powstrzymać, będzie przychodził zawsze po tego, kto trafił na jego listę. Nie można go ani oszukać ani przechytrzyć, jest nieśmiertelny i żadne czary i moce się go nie imają. Jedynym sposobem aby uniknąć Śmierci jest pomoc Anioła Przeznaczenia, który może zmienić bieg wydarzeń i zmienić czyjś los.
List.jpg

Lista Anioła Śmierci

Kiedy w sezonie 3, w odcinku „The Death Takes A Halliwell ” po raz pierwszy widzimy Samael’a, możemy zauważyć, że gdy ten chce ujawnić się Prue ukazuje jej się na początku jako lewitujący cień za tym, kogo ma niebawem zabrać na drugą stronę.

Jest wiele Aniołów Śmierci. Raz Śmierć zmęczona swoimi obowiązkami i zła na siostry Halliwell, że te zaklęciem uniemożliwiły odrywanie się dusz od ciał zmarłych, sam przemienił Piper w drugiego Anioła Śmierci aby ta jako najstarsza z sióstr pomogła naprawić szkody.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki