FANDOM

Andrew Trudeau (ur. ok. roku 1970, zm. 1999) - jest detektywem. Prue znał już jako dziecko, co widzimy w odcinku 17 gdy siostry cofnęły się do lat 70 by zapobiec paktu ich matki z Nocholas'em . Andy był także chłopakiem Prue w liceum, lecz zerwał z nią i żałował tego przez długie lata. Po ponownym spotkaniu znowu zaczynają być parą, lecz Andy wyczuwał, że Prue nie jest z nim do końca szczera. Kiedy zauważył, że w większość spraw, które prowadzi zamieszana jest Prue, zaczyna prowadzić swoje małe śledztwo. W końcu odkrywa największą tajemnicę sióstr i przeżywa szok. Ginie w odcinku finałowym pierwszego sezonu z rąk Rodrigueza.

Historia

Młodość

Andrew urodził się ok. roku 1970 i zamieszkał w San Francisco, gdzie spędził większość swojego życia. Żył tylko o
Andy916

Andy w komiksie

jedną przecznice od Halliwellów. Pod koniec szkoły, Andy i jego rodzice przeprowadzili się z San Francisco. Natomiast po latach wrócił w roku 1998 i pracował w Policji.

Dorosłość

Andy pracował w departamencie policji San Francisco, ale zrezygnował po tym jak dowiedział się o mocach Prue. Jego partnerem w policji był Darryl Morris. Andrew całe życie żył w bliskości z siostrami Halliwell.

Śmierć

Andy zginął w domu Czarodziejek z rąk Rodrigueza, ponieważ chciał pomóc siostrom, bo dowiedział się, że Rodriguez jest demonem, ale niestety nie zdołał się uchronić przed kulą energii Rodrigueza.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki