FANDOM

Przemoc nie jest odpowiedzią, Robin. Niech miłość przemieni twój strach. Wiem, że czujesz tą miłość.
—Allen mówiący do Robin[źródło]

Allen Halliwell był śmiertelnikiem który mieszkał w San Francisco. Był mężem Penelope Johnson i ojcem Patty Halliwell, więc był dziadkiem czarodziejek.

Historia

Wczesne życie

Penny poślubiła Allena, w 1940 roku. W 1950 roku Penny urodziła mu córkę Patricie.

Penny and Allen

Penny i Allen

W późniejszych latach 60, Allen złapał kontakt z grupą hipisów po czym stało się to ich stylem życia. Stali się później oni założycielami grupy hipisów-czarownic. 

Śmierć

W styczniu 1967, Allen pomógł Penny stworzyć magiczną ochronę z kryształów przed demonami i czarownikami. Jednak nie wiedzieli, że najlepsza przyjaciółka Penny - Robin, była naprawdę złą wiedźmą, która planowała zabić wiedźmy wraz ze swoim chłopakiem, czarownikiem - Nigielem.

Allen zauważył dziwne zachowanie Robin i poszedł za nią na strych. Widział jak Robin rzuca zaklęcie przywołania zła. Próbował ją powstrzymać, jednak ta zabiła go kulą ognia. Penny zauważyła ciało Allena i zabiła Robin. Pełna bólu i złości po utracie ukochanego stała się najgroźniejszą i najpotężniejszą łowczynią demonów, co wpoiła swoim wnuczkom.

Witchstock

Allen Death

Allen umiera po tym jak, zostaje raniony kulą ognia Nigela

W 2004 roku, Paige przeniosła się w czasie do 1967 gdy założyła parę butów Penny stare 'go go kozaki. Pojawiła się w momencie gdy Robin miała rzucić kulę ognia w Allen'a. Robin zginęła od jednej ze swoich własnych kul, po tym jak Paige ją powaliła, wpływając tym samym na oś czasu.

Nawet po dowiedzeniu się, co Robin i Nigel planowali, Penny nie chciała użyć swoich zdolności telekinetycznych do walki z powodu jej silnych przekonań pacyfistycznych. Poźniej, Nigel zamigał i próbował zabić Penny i Piper, ale Allen obronił je. Został trafiony kulą ognia i zmarł.

Penny była tak zrozpaczona, że planowała zawiązać swoje moce, ale Piper, Phoebe i Paige przekonały ją, że to więcej niż dopuszczalne by walczyć dla kogoś kogo kochała, Penny potem unicestwiła Nigela i stała się osobą którą miała być.

Ciekawostki

  • Allen miał siostrę, Janice. Często u niej zostawiał małą Patty. Dodatkowo Paige Matthews wyglądała niemal identycznie jak jego siostra, ponieważ wziął ją początkowo za Janice, kiedy najmłodsza z sióstr Halliwell przeniosła się do tych czasów.
  • Penny nazwała Wyatta małym Allenem, ze względu na podobieństwo. Mówi, że to jest dobrą rzeczą.
  • W drzewie genealogicznym męża Penny wymienia się jako Jack'a Halliwell, zamiast Allen'a

Występy

Allen Halliwell wystąpił w 1 odcinku w trakcie trwania serii.

Sezon 6

Witchstock

Referencje

  1.  Jak wspomniano w "Pardon My Past"
  2.  Jak wspomniano "Witchstock".