FANDOM

Zaklęcie Przyśpieszenia Czasu — zaklęcie zapisane jest w Księdze Cieni przez ród Warrenów. Po wypowiedzeniu zaklęcia, czas szybko przyśpiesza o 24 godziny do przodu. Było ono wykorzystane przez Prue do przerwania pętli czasu, a tym samym do znaczącego osłabienia demona czasu – Tempusa.

Historia

W 1999 Czarodziejki utknęły w pętli czasu, którą tworzył demon Tempus. Po to, aby Rodriguez zniszczył Moc Trzech, a gdy Rodriguez ginął po nieudanych próbach zabicia Czarodziejek – Tempus cofał czas do momentu, w którym razem się spotkali. Za każdym razem, gdy Tempus cofał czas Phoebe, dzięki swojej mocy rozumiała i zapamiętywała coraz więcej i więcej z tego dnia. Wtedy doszła do wniosku, że ktoś za tym stoi.

Prue użyła tego zaklęcia do złamania pętli czasu po tym jak Rodriguez zabił Andy'ego Trudeau. Kiedy pętla czasu została przerwana okazało się, że Tempus został unicestwiony, natomiast tylko pozornie, ponieważ dwa lata później okazało się, że Tempus został tylko osłabiony i regeneruje siły w podziemiu.

Treść w Księdze Cieni

To Accelerate Time
Winds of time, gather round
Give me wings to speed my way.
Rush me on my journey forward,
Let tomorrow be today.

Tłumaczenie

Aby Przyśpieszyć Czas
O wichry czasu
Dajcie mi hyrze skrzydła na przetrwanie.
Niech dzień dzisiejszy,
Jutrzejszym się stanie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki