FANDOM

Aby Odszukać Zaginioną Wiedźmę — rytuał zapisany w Księdze Cieni przez nieznaną potomkinię Melindy Warren. Zaklęcie jest zdolne do przywołania wiedźmy do tego, kto wypowiedział zaklęcie lub wysłania rzucającego do szukanej wiedźmy.

Historia

Znów Czarujemy - Część 1

Jedno z wielu zaklęć, rzucanych przez rozpaczającą Piper tuż po śmierci Prue w celu przywrócenia jej życia. Jak wszystkie inne zaklęcia, wydawało się, że to również jest niepowodzeniem. Jednak faktycznie zaklęcie zadziałało, ponieważ wysyłało wiadomość jeszcze nieznanej dotąd Czarodziejkom, ich przyrodniej siostrze - Paige. Dzięki temu zaklęciu, Paige dotarła na pogrzeb Prue i w ten sposób odnowiła się Moc Trzech.

Piekielna furia

Phoebe po nieznacznych zmianach, użyła tego zaklęcia do przywołania Piper po tym jak zamieniła się w Furię, przekształcając to zaklęcie w Aby Odnaleźć Zaginioną Siostrę. Ta wersja zaklęcia nie przywołała Piper bezpośrednio, choć doprowadziła ją do posiadłości, przeszłe zło Cole'a.

Dren mózgu

Phoebe i Paige próbowały tym zaklęciem przywołać Piper po tym, jak została porwana przez Źródło. Jednak plan się nie powiódł przez magiczny wpływ Źródła na Piper.

Maciczny jeździec

Kiedy Phoebe i Paige zostały uwięzione w magicznej klatce przez Wyrocznie w podziemiu, przywołują Piper. Przy pomocy zaklęcia Mocy Trzech, odbijają moc dziecka w łonie Wyroczni i wydostają się z klatki, unicestwiając wszystkie demony obecne na ceremonii koronacyjnej nowego Źródła czyli Wyroczni wraz z nią samą.

Miłość nie wybiera

Podczas gdy Paige była opętana przez ducha Olivii Callaway, Piper próbowała ją wezwać za pośrednictwem tego zaklęcia, natomiast bez skutku.

Ocalony

Piper i Phoebe odrobinę zmieniają to zaklęcie żeby przenieść się do Paige, której ciało i dusza miały zostać sprzedane na demonicznej aukcji Zahna.

Spotkanie po latach

Piper i Paige rzuciły to zaklęcie, aby przywołać Phoebe do domu, po tym jak pod wpływem emocji za pomocą mocy empatii, nieświadomie stała się nastolatką. Jednak zaraz po tym, jak została przywołana przez siostry, Phoebe poprosiła je żeby znowu ją odesłały, ponieważ przestępca Rick Gittridge groził jej przyjaciołom strzelbą.

Bitwa na czary

Piper i Phoebe rzuciły to zaklęcie, aby przywołać Billie Jenkins.

Vaya Con Leos

Pomagając Billie torturować demona Burke w swojej kryjówce, Piper i Paige rzucają to zaklęcie, aby przywołać Phoebe, ponieważ do przywołania Anioła Przeznaczenia, potrzebna była Moc Trzech.

Pan i Pani Czarodzieje

Po nieudanych próbach wywołania wizji, Phoebe sugeruje rzucić zaklęcie przywołania rodziców Billie, po tym jak przypadkowo zamieniła ich w płatnych zabójców. Zaklęcie zadziałało i Carl i Helen Jenkins zostali przywołani do domu Czarodziejek.

Nieoczekiwana zamiana miejsc

Phoebe i Paige użyły tego zaklęcia, będąc zmniejszone i uwięzione w domku dla lalek do przywołania Piper. Niestety ich magia skurczyła się wraz z nimi, a Piper poczuła tylko, że ktoś ją woła. Ostatecznie wszystko dobrze się skończyło, dzięki sprytnemu podejściu wrogów.

Ostatnie kuszenie Christy

Po tym jak Christy Jenkins została porwana przez Demony Szkody, skontaktowała się telepatycznie z siostrą i poprosiła ją, aby użyła zaklęcia na oszukanie zaginionej wiedźmy i żeby ją zabrała. Piper i Phoebe obawiały się że to pułapka, ale Billie przekonała je, by pozwoliły jej spróbować samej odbić siostrę. Po klęsce demonów, Billie i Christy rzuciły zaklęcie, przenosząc się powrotem do domu Czarodziejek.

Zaręczona i zakręcona

Gdy Christy została porwana przez demona Xara, została uwięziona w kryształowej klatce. Bille wypowiadała zaklęcie, ale kryształy blokowały zaklęcie. W końcu, jak Christy zdołała przebić się przez klatkę, zaklęcie zadziałało i Christy została przywołana na strych.

Jung i nerwy

Piper i Phoebe przerobiły trochę to zaklęcie, aby przenieść się do Paige, która ruszyła za Duchami Ciemności w obronie podopiecznej Mikelle. Przeniosło je do kryjówki Salka, gdzie Paige została postrzelona zatrutą strzałą przez Ducha Ciemności i prawie otarła się o śmierć.

Treść w Księdze Cieni

To Call a Lost Witch
Put the following Ingredients in a Silver Mortar:

A pinch of rosemary
a sprig of Cypress
A yarrow root.

Grind with a Pestle while chanting:

Power of the witches rise
Course unseen across the skies
Come to us who call you near
Come to us and settle here.

Spill the blood of the Caller into mortar
and continue chanting:

Blood to blood, I summon thee
Blood to blood, return to me.

Tłumaczenie

Aby Odszukać Zaginioną Wiedźmę
Włóż następujące Składniki do Srebrnego Moździerza:

Szczyptę rozmarynu
Gałązkę cyprysu
Korzeń krwawnika.

Rozgnieć tłuczkiem recytując:

Potęgo czarownic powstań
Szybuj wysoko gdzie góry i lasy
Przybądź tutaj wzywam cię
Przybądź tu i zostań po wsze czasy.

Dodaj krople własnej krwi do moździerza
i kontynuuj:

Krew do krwi, wzywam cię
Do krwi krew, wróć do mnie wnet.

Aby Odszukać Zaginioną Siostrę

Ta wersja zaklęcia została stworzona przez Phoebe Halliwell, aby przywołać Piper, po tym jak zamieniła się w Furię. Do zaklęcia została użyta kropla krwi Cole'a Turnera jako przynęta na Furię, które przyciągało zło.

Power of the sisters rise
Course unseen across the skies
Come to us who call you near
Come to us and settle here.
Blood to blood, I summon thee
Blood to blood, return to me.

Tłumaczenie

Rośnie w nas potęga sióstr
Wołamy cię do nas tu
Przybądź do nas i osiądź tu.
Krew z krwi i kość z kości
Dom nasz dzisiaj cię ugości.

Ciekawostki

  • Jest to najczęściej używane zaklęcie w całej serii.
    • Co ciekawe, zaklęcie zostało użyte tylko w sezonach o liczbie parzystej 4, 6 i 8, natomiast nigdy w 5 i 7.
    • Zaklęcie było najczęściej używane w sezonie 8, pojawiając się aż w 7 odcinkach.
  • Korzeń krwawnika symbolizuje komunikację między bliskimi, cyprys długowieczność, a rozmaryn pamięć. Przelanie krwi z lewej ręki pozwala na dostarczenie krwi bezpośrednio z serca.
  • Znów Czarujemy - Część 1 to jedyny odcinek, w którym rzucający zaklęcie wykonuje cały rytuał. W pozostałych odcinkach, rytuał nie zostaje odprawione, a ostatnie dwa wiersze zaklęcia są często pomijane.
  • W odcinku pt: Pan i Pani Czarodzieje, zaklęcie jest w stanie przywołać Carla Jenkinsa, pomimo faktu, że jego córki odziedziczyły dar po rodzinie ze strony matki.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki