FANDOM

Phoebe pływa w oceanie, zbiera muszelki i jest bardzo szczęśliwa i nareszcie czuje się całkowicie wolna. Leo orbuje się do salonu, jest cały mokry i mówi Piper i Paige, że zgubił Phoebe, bo jest ona zbyt szybka i za śliska. Piper obwinia się, że to przez nią, bo stchórzyła przed Morską Wiedźmą. Paige jednak nie zgadza się i wyznaje Leo i Piper, że Cole wrócił. Piper mdleje, a Leo ma pretensje do Paige, że mu nie powiedziała, w końcu jest ich Białym Promieniem. Zauważywszy Piper na podłodze, Paige i Leo pomagają jej wstać, Piper pyta Paige czy Cole wrócił żeby odebrać jej dziecko, Paige zaprzecza i mówi, że Cole chce odzyskać Phoebe oraz mówi że muszą zrobić wszystko by ją odzyskać, przejrzeć Księgę Cieni, książki i internet. Necron szuka Morskiej Wiedźmy, ale nigdzie jej nie znajduje. Odszukuje muszlę, która służy do odbierania nieśmiertelności. Po chwili słyszy jakiś plusk, to Phoebe przypłynęła, by muszlę dać do innych zebranych przez siebie skarbów. Phoebe zauważa go i pyta kim jest, on odpowiada że ona ma coś co on chce, Phoebe szybko odpływa, ale Necron razi ją elektrokinezą w ogon. Phoebe jest już daleko, ale z jej ogona spływa strużka krwi.  Paige rozmawia ze swoim szefem i przeprasza go za to, że nie jest w pracy. Tłumaczy się, że jej siostra ma problemy z rybami. Do kuchni wchodzi Leo, który przed chwilą orbitował.  Paige prosi go by przeczytał książki które leżą na stole, Leo jest zadziwiony że Paige pracowała całą noc i nie jest w pracy. Paige opowiada, że wyczytała, że syreny mają zlodowaciałe serca, a nie jest w pracy bo ktoś musi zająć sie sprawą Phoebe, zwierza mu sie, że zgubiła kartkę, bez której adopcja nie odbędzie się i że chyba użyje magii by ją znaleźć. Leo mówi, że ma jeszcze Piper i spokojnie może iść do pracy, Paige mówi mu, żeby sprawdził co robi Piper. Leo idzie na strych, Piper piszę coś zawzięcie kredą, Leo przeczytawszy to, mówi żonie, że to nie pomoże Phoebe. Piper zwierza mu się, że ciągle sie boi i że to przez nią Phoebe jest syreną,Leo pociesza ją i mówi że rozumie w końcu jest w ciąży i radzi jej by wyzbyła sie strachu. Piper podsuwa to pewien pomysł i prosi Leo by zostawił ją samą, po czym piszę zaklęcie.  Phoebe odpoczywa na przystani, jej rana na ogonie jest dosyć głęboka, ale gdy słyszy kroki ludzi, wskakuje do oceanu i odpływa. Paige rozmawia z szefem, przeprasza go że ciągle jej nie ma, że się spóźnia. Szef wypytuje o siostrę, Paige odpowiada że jeszcze się nie znalazła.S zef chce wiedzieć coś więcej, ale Paige zbywa go, mówiąc że jak by mu powiedziała prawdę to i tak by nie uwierzył. Nagle Paige widzi Cole, Cole mówi że jest adwokatem i chce pomóc Paige w sprawie adopcji. Paige odpowiada, że sama sobie poradzi, ale szef mówi jej że powinna przyjąć pomoc, bo lepszego adwokata nie znajdzie. Paige jest zła, Cole chce się dowiedzieć co jest z Phoebe, Paige zaprowadza go do pokoju i mówi że Phoebe jest syreną i stało się to przez niego, bo Phoebe uciekła od niego do oceanu, mówi mu że Phoebe go nienawidzi.  Piper wypowiada zaklęcie i po chwili przegląda sie w lustrze. Rybacy wyciągają sieć, zauważają że jest w nich syrena i zastanawiają sie co znią zrobić, jeden z nich proponuje by wezwać telewizję, bo dostana za to niezłą kasę. Jeden z rybaków budzi Phoebe, a drugi ciągnie ją za ogon, Phoebe odgania się od niego, gdy pojawia się Necron i mówi że ona jest jego. Zabija wszystkich trzech rybaków, mówi do Phoebe że jest taka bezbronna, ale wtedy Phoebe uderza go ogonem i rzuca w niego czymś z siebie, po czym woła Leo, że chce do domu. Leo zjawia sie i orbuje się z Phoebe do domu.  Necron wyczarowuje dwa kruki, które mają odszukać Phoebe. Paige przynosi Phoebe wodę, a Leo stara się uleczyć ranę. Phoebe ma pretensje do Paige, że nie posoliła wody. Po schodach schodzi Piper, wita sie z Phoebe. Zauważywszy nie lubiany przez siebie obraz, rozwala go, przepraszając Leo, bo jemu się on podobał. Wypytuje Phoebe o demona, bo chce go dopaść, Phoebe opisuje że był kościsty i strzelał prądem. Piper prosi Paige by przywołała Księgę Cieni, Paige dziwi się, bo Piper zawsze była temu przeciwna, bojąc się korzyści osobistych, jednak pochwili przywołuje Księgę. Leo także dziwi zachowanie żony, Piper odpowiada mu że poszła za jego radą i wyzbyła się strachu. Piper znajduje Necrona w Księdze Cieni, Phoebe potwierdza że to on i pyta kiedy wróci do oceanu, bo zaczyna wysychać.  Paige i Piper wsadzająPhoebe do wanny, Phoebe jest zła, bo traktują ją jak zakładnika i mówi Paige że czuje zew oceanu, Paige odpowiada ze teraz musi jej wystarczy zew wanny, Phoebe chlapie siostrę wodą.  Do Cole’a przychodzi Darryl, Cole manipuluje przez telefon pracownikiem, by pomóc Paige, uzyskawszy to co chciał, rozłącza się. Darryl jest zniesmaczony zachowaniem  Cole’a. Cole odpowiada ze robi to by pokazać siostrą, że nie jest źródłem zła, że się zmienił i pyta Darryla czy powinien odejść i dać spokój Phoebe. Darryl stwierdza, że tak, że nic już nieuratuje tej miłości. Paige słyszy wybuch na strychu i biegnie tam. Pyta Piper co się stało, Piper odpowiada, że to nieudana próba eliksiru, Paige dowiedziawszy się z jakich składników Piper zrobiła wywar, karci ją, że nie wolno ich mieszać, bo są one bardzo niebezpieczne. Piper odgryza jej sie, że Necrona trzeba pokonać czymś silnym, bo nikt go jeszcze nie zabił, a dwie czarownice które próbowały, zginęły w trakcie.  Na strych przybiega Leo, ale Piper wychodzi otworzyć drzwi. Paige opowiada mu co zrobiła jego żona, Leo i Paige przeszukują strych. Paige znajduje zaklęcie, które rzuciła Piper by wyzbyć sie strachu. Leo nie może uwierzyć, że to zrobiła.  Piper prowadzi do łazienki telewizję, na wywiad z Phoebe, wcześniej przykryłają piania, by nie było widać ogona, po czym wychodzi i przysłuchuje się za drzwiami. Paige i Leo, którzy po chwili do niej dołączają pyta cosie tam dzieje. Piper odpowiada zgodnie z prawdą, że trwa wywiad z Phoebe. Leo jest przerażony, że Piper naraża nie tylko siebie, ale i ich. Piper tłumaczy, że stara się przywrócić Phoebe rozum, że może kiedy przypomni sobie jaka jest sławna, to postanowi znów być człowiekiem. Phoebe opowiada redaktorce o rybach, ona się dziwi że Phoebe interesuje się wodnym światem. Do łazienki wchodzą Paige, Piper i Leo. Redaktorka pyta czy jest jakiś mężczyzna w jej życiu, skoro prowadzi kolumnę miłosną, Phoebe odpowiada że nie. Paige kończy wywiad, a Leo odprowadza redaktorkę i kamerzystę do drzwi. Phoebe mówi do Piper, że nie przekonała jej tym, bo ona nie goni za sławą i pieniędzmi.  Nagle na oknie pojawiają się dwa kruki, Piper każe Paige przetransportować Phoebe na strych, a sama biegnie do pokoju, gdzie pojawia się Necron, Piper rozwala go, ale Necron pojawia się pochwili obok niej i zabiera ją ze sobą do opuszczonej groty.  Phoebe leży na strychu i spryskuje się wodą. Paige pyta o Piper, Leo odpowiadaże wyczuwa tylko odwagę. Paige piszę zaklęcie na odegnanie Necrona, Leo wątpi czy Moc Trzech pomoże, bo ona jest tylko w połowie czarodziejką. Paige jednak wierzy że się uda i prosi Leo na stronę, mówi mu że ratując jedną siostrę, nie chce stracić drugiej i że wizyta telewizji dała jej dużo do myślenia. Oboje wracają na strych. Phoebe wypytuje oczym rozmawiali, Paige mówi jej że boi się, że gdy tylko przeniosą się do groty, ona odpłynie.  Po chwili Leo, Phoebe i Paige orbuję się na plażę, ale w ostatniej chwili Paige wysuwa rękę i zostaje na strychu.  Necron stoi przed przywiązaną łańcuchami do kraty Piper i krzyczy do niej by wezwała Ducha Światłości, Piper jednak nie zamierza tego robić. Necron spuszcza kratę niżej w wodę, ale Piper drwi sobie z niego. Necron przywołuje węgorze elektryczne, które owijają się wokół krat i rażą prądem Piper, po chwili przestają, a Piper z grymasem bólu pyta Necronaczy tylko na tyle go stać. Necron ponownie daje znak węgorzom,  tymrazem Piper krzyczy z bólu.  Paige wybiegnąwszy ze strychu, zjawia się w apartamencie Cole’a i prosi go by pomógł Phoebe, ale Cole zamierza odejść i jest prawie spakowany, a do tego drwi z Paige że rano powiedziała mu, że Phoebe go nienawidzi, a teraz oczekuje nagle że on jej pomoże. Paige odpowiada, że rano źle dobrała słowa i że ma teorię, że Phoebe do oceanu uciekła przed miłością, po czym rzuca na Cole’a zaklęcie, które pokazuje mu jak bardzo Phoebe go kocha. Paige mówi do siebie, że nawet ona nie podejrzewała, że aż tak Phoebe kocha Cole’a.  Phoebew yleguje się na skalę, gdy orbuje się Leo i mówi jej, że Paige nie było w domu. Phoebe pyta o Piper, Leo odpowiada że znów Necron zadaje jej ból. Phoebe podejmuje decyzję i wskakuje do wody, by uratować Piper. Podpłynąwszy do groty, widzi jak Piper razi prąd, mówi do Necrona, że on jej chce. Jest gotowa dać mu nieśmiertelność, jeśli uwolni Piper. Necron rzuca kratą z Piper o skałę, Phoebe podpływa do niej, Piper jest ranna w brzuch. Necron umieszcza na sercu Phoebe muszlę, która zaczyna wysysać z niej nieśmiertelność.  Na plażę orbuje się Paige, tłumaczy Leo że zapomniała zaklęcia unicestwienia. Po chwili oboje zjawiają się w grocie, Leo podbiega do Piper, ale Necron odrzuca go na skałę. Paige chowa się za skałą i odrywa od ciała Phoebe muszlę, po czym umieszcza ją na Necronie, który odrzuca ją od siebie. Paige łapie za ręce Piper i Phoebe, po czym wszystkie trzy wypowiadają zaklęcie unicestwienia Necrona. Necron wybucha z ogromną siłą, która odrzuca Paige na skałę, Phoebe wpada do wody, również Piper z kratą wpada do wody. Piper idzie na dno, próbuje wyswobodzić nogę przywiązaną łańcuchem do kraty, ale nie może. Tkwi w niej siła życia, więc stara się płynąć w górę, po chwili chwyta się za krwawiącą ranę na brzuchu.  Phoebe wypływa na powierzchnie i budzi Paige, po chwili dołącza do niej Leo. Phoebe pyta o Piper, cała trójka z przerażeniem patrzy w głęboką toń oceanu.  Tymczasem Piper ukazuje się jej mama, Patty mówi jej, że rozumie jej strach, bo boi się, ze osieroci dziecko jak ona ją, tłumaczy jej, że jej przeznaczenie jest inne, po czym wyciąga do niej ręce, Piper chwyta je kurczowo, wtedy jej noga, wyswobadza się z łańcucha. Siostry  i Leo wciągają Piper na brzeg, Piper mówi że widziała mamę. Paige prosi Leo by uleczył ranę Piper na brzuchu, ale nim Leo przykłada ręce do brzucha żony, rana sama się zabliźnia. Phoebe pyta Leo jak to zrobił, ale Leo zaprzecza że to on, Piper mówi że to dziecka sprawka i że odziedziczyło dar po tatusiu. Piper opowiada że mama uświadomiła jej czego się boi, jednak jej mama nie miała Leo i sióstr, tego co ma Piper. Nagle Piper, Paige i Leo zauważają, że nie ma Phoebe. Paige uspokaja Piper i Leo. Cole przywołuje do siebie Phoebe i mówi jej by przyznała sama w swoim sercu, że go kocha. Phoebe robi to i jej ogon znika, w jego miejsce pojawiają się nogi. Cole przykrywa Phoebe swoją kurtką. Phoebe mówi Colowi, ze go kocha, ale że to i tak nic między nimi nie zmieni, bo to koniec.  Paige pakuje swoje rzeczy,gdy podchodzi do niej szef i mówi jej, że czasami był ostry i że jest świetnym pracownikiem, pomaga ludziom i że nie musi odchodzić. Paige jednak mówi mu, że i tak dalej będzie pomagać ludziom, przytula się do szefa i dziękuje mu za wszystko. Po czym z żalem wkłada do pudełka tabliczkę ze swoim nazwiskiem.  Phoebe przygląda się zdjęciu na którym jest z Colem, po czym podpisuje jakiś dokument. Leo całuje Piper i zostawia ją sama na kanapie. Piper bierze do ręki zdjęcia na którym jest z mamą i wkleja je do albumu, po chwili pod zdjęciem pojawia się napis GRADMA AND MAMMY. Piper czyta go i uśmiecha się do siebie,myśląc o Patty.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki