FANDOM

Piper i Phoebe idą po schodach,Piper chce pokazać siostrze pokój dla dziecka, który Leo przerobił zgarderoby. Phoebe śpieszy się, bo ma przeprowadzić wywiad ze znanymi osobami, Piper prosi ją by choć przez chwile zachowywała się jak ciocia.  Po chwili do domu orbuje się Paige, a za nią demon który rzuca strzałkami. Jedna w nich trafia w misia, którego głowa zmniejsza się do malutkich rozmiarów. Piper rozwala demona, a Leo ma pretensje do sióstr, że pokój dziecka zamieniają w pole bitwy. A największy żal ma do Paige, która eksperymentuje ze wszystkim. Wyrzuca jej, że nic niezrobiła z włosami, które zafarbowały od eliksiru, który wybuchł. Paige odparowuje mu, że przynajmniej nie musi tracić na fryzjera. Phoebe przytula się do Paige i mówi że bardzo jej się podoba, po czym pospiesznie wychodzi z domu. Piper mówi Leo, że demony zawsze będą częścią jej życia, bo jest czarodziejką.  W opuszczonej jaskini Mylie rozmawia z Morską Wiedźmą, która daje jej muszlę, które wyssie zniej nieśmiertelność. Mylie zbliża do siebie muszlę, ale rezygnuje z tego i rzuca nią w Wiedźmę, po czym wskakuje do wody, gdzie jej nogi zamieniają się w ogon. Mówi Wiedźmie że udowodni, że Craig ją kocha i odpływa. Leo montuje okno w pokoju dziecinnym. Piper dziękuje mu, że znalazł i przyniósł jej pamiątki z dzieciństwa, wśród nich znajduje się album, który założyła Patty. Znajdują sie w nim zdjęcia Piper jako małej dziewczynki. Leo opuszcza sobie okno na nogę. Piper oferuję się z pomocą, ale Leo odrzuca ją i mówi jej że jest w ciąży i nie może dźwigać. Piper odpowiada, że przecież w całym rodzie Halliwell kobiety rodziły i wychowywały dzieci. Leo odpowiada jej że jest bardzo podobna do matki i pyta ją czy przeglądała album do końca. Piper robi to i zauważa że nie ma w nim zdjęć. Leo mówi jej że Patty nie zdążyła go uzupełnić, że też była taka odważna i nierozważna, taka jak jest teraz Piper.  Do Morskiej Wiedźmy przybywa sługa Necrona. I mówi jej że jego pan dał jej dość czasu i żeby sie pospieszyła bo inaczej zginie.Wiedźma prosi o cierpliwość. Sługa odpowiada jej, że jego pan nie jest znany z cierpliwości i że zapewne go zabije, a potem przyjdzie po nią i znika. Morska Wiedźma wzywa moce podwodnych wód by pomogły jej znaleźć Mylie. Nad San Francisco zbiera się burza, gdy Mylie idzie na spotkanie z Craigiem. On jest zły na nią, bo wyciągnęła go z ważnego spotkania. Mylie prosi go by powiedział jej co do niej czuje. Craig odpowiada, że to nie jest pora ani czas, że porozmawiają o tym jak wróci z Nowego Yorku. Ale dziewczyna mówi mu, że gdy wróci może jej już nie być. Wiec Craig zaczyna jej mówić, że gdy ją spotkał, ale wtedy zaczyna padać i kropla wody spada na udo Mylie, które natychmiastpokrywa się złotą łuską. Mylie ucieka, zostawiając zdezorientowanegoCraiga, który po chwili wraca do biura. Mylie spostrzega skąpaną wpromieniach słońca reklamę kolumny „Zapytaj Phoebe” i uśmiecha się do siebie.  Do biura wchodzi cała mokra Paige i zmierza ku gabinetowi dyrektora, który ją wzywał. On mówi jej, że wyszła i nie było jej godzinę. Paige tłumaczy że musiała zanieść papiery i że właśnie takajej rola – asystentka musi zawsze gdzieś biegać. Szef informuje ją, że dostała awans – jej nowa posada to pracownik socjalny. Gdy Paige wychodzi z gabinetu dyrektora, dzwoni do niej Phoebe, a dowiedziawsz ysię ze dostała awans gratuluje siostrze. Po chwili musi kończyć, bo ma wywiad, a potem sprawę rozwodową.  Phoebe idąc na parking, zaczepia Mylie, która mówi jej że rozpoznała ją na bilbordzie. Phoebe zbywa ją,by napisała do niej list, to na pewno odpowie. Ale dziewczyna mówi jej,że rozpoznała ją jako czarodziejkę i że tam skąd przybywa są bardzo znane, dopowiada także że nie jest zła. Phoebe jej nie wierzy. Nagle samochód przejeżdżający obok oblewa Mylie, która po chwili zmienia się w syrenę. Phoebe wkłada ją do samochodu, ale przed nimi pojawia się Morska Wiedźma. Phoebe prosi Mylie, żeby się trzymała i przejeżdża przez wiedźmę. Wiedźma po chwili pojawia się w innym miejscu, ale Phoebe już jest daleko. W domu Phoebe suszy suszarką ciało Mylie. Gdy do domu wpada Paige, cała mokra, ale gdy widzi syrenę, wie że sprawa jest poważna. Mylie wita sie z nią, Paige wypytuje o życie w oceanie. Mylie mówi że zew jest bardzo silny i że w oceanie jest się długo wolnym. Leo dopowiada, ze syreny są nieśmiertelne. Mylie opowiada im, że gdy pływała po oceanie, natknęła się na ludzkie szczątki i chciała poznać ludzi. Zwróciła się więc, do Morskiej Wiedźmy, ta dała jej nogi. Syrena opowiada że zakochała się, ale ukochany nie chce jej powiedzieć co do niej czuje, dlatego Wiedźma ją szuka i chce jej nieśmiertelność. Phoebe stwierdza, że nie opłaca się tyle cierpieć dla mężczyzny i zamierza iść na sprawę, ale Paige prosi siostry na chwilędo kuchni. I pyta co się z nimi dzieje. Phoebe odpowiada że ma własne sprawy i wychodzi na sprawę rozwodową. Zaś Paige opowiada Piper, że Morska Wiedźma to postrach żeglarzy i że zabija w bardzo brutalny sposób. Piper odpowiada że wie, jak ona zabija. Leo dopowiada, że zabiła matkę Piper i Phoebe. Piper mówi że skupią się na tym, żeby Craig wyznał Mylie miłość. Paige odpowiada, ze jak to nie wypali przejdą do planu B i unicestwią wiedźmę. Mówi Piper by poszukała zaklęcia w Księdze Cieni, ona zaś idzie poszukać Craiga. U Morskiej Wiedźmy pojawia się sługa Necrona, a po chwili i on sam. Mówi do Wiedźmy, że czekał aż 6 miesięcy i że obiecała mu nieśmiertelność syreny. Wiedźma tłumaczy się, że teraz na pewno ją schwyta, bo wypowiedziała nowe zaklęcie i obiecuje mu że nie pożałuje. Necron,który przysłuchując się Morskiej Wiedźmie miał już gotową kulę, by ją zabić ostatecznie trafia kulą w swojego sługę i znika.  Paige orbuje się na lotnisku, zauważywszy Craiga, mówi mu że jest przyjaciółką Mylie i że musi z nią porozmawiać. Craig jednak nie ma zamiaru, dopiero gdy Paige mówi że życie Mylie jest w niebezpieczeństwie, mężczyzna sie przełamuje. Phoebe i Darryl są na rozprawie. Phoebe opowiada że dała wszędzie ogłoszenia o zniknięciu Cole’a, Darryl mówi że brał udział w poszukiwaniach i najprawdopodobniej Cole wyjechał za granicę. Gdy urzędnik daje Phoebe do podpisania papiery rozwodowe, pojawia się Cole. Phoebe i Darryl wychodzą, a za nimi Cole. Phoebe krzyczy że jest łajdakiem i że ona już sobie ułożyła życie. Darryl też zaczyna coś mówić, Cole macha ręką i zamienia go w pojemnik na wodę, mówi Phoebe że jest dobry i że będzie onią walczył, bo dzięki miłości wydostał się z piekieł. Phoebe mówi że ją to nie obchodzi i że ma zniknąć z jej życia, przy tym kaleczy go w rękę. Jednak Cole się samoulecza, a krew która skapnęła na papier gotuje się. Phoebe wybiega, a Cole przywraca Darryla do normalnej postaci.  Paige przyprowadza Craiga i prosi go by powiedział Mylie co do niej czuje. Jednak Craig nie chce, bo dziewczyna nie chce mu powiedzieć dlaczego oczekuje takiego wyznania właśnie teraz. Gdy mężczyzna ma zamiar wyjść, Mylie wstaje i oblewa się wodą. Po chwili pojawia się złoty ogon, Craig wybiega przerażony tym co zobaczył. Pochwili pojawia się Morska Wiedźma, która wyczuła gdzie jest Mylie.Atakuje Paige kulą wody i trafia, przez co Paige jest zamknięta wstrumieniu wody, po czym atakuje Piper, ale ona sie uchyla. Mylie jest przerażona i woła na pomoc do Piper, ale Piper siedzi skulona za kanapą. Morska Wiedźma porywa Mylie. Paige nie może uwierzyć, że Piper nie pomogła Mylie. Piper tłumaczy, że miała atak paniki. Teraz nie mogą znaleźć Mylie. Leo mówi siostrom, że do Morskiej Wiedźmy można dostać się przez syrenę, ale teraz jej nie mają.  Phoebe prosi Piper by odpoczęła, a ona z Paige zajmą sie Mylie. Leo także namawia żonę na odpoczynek, Piper więc kładzie się na kanapie. W opuszczonej grocie leży Mylie, a obok niej krąży Morska Wiedźma, która podaje jej muszlę, mówiąc że ona ukoi jej ból. Jednak Mylie odrzuca muszlę, Wiedźma ją podnosi i mówi jej że ten ból nie minie i że będzie trwał wiecznie, po czym znika.  Darryl bierze udział  w strzelaninie, gdy naboje lecą w jego kierunku Cole zatrzymuje czas. Pomaga Darrylowi zakuć strzelającego w kajdanki i powala go ciosem na ziemię. Po czym odmraża amunicję, która roztrzaskuje butelki wina. Na odchodnym prosi Darryla by powiedział Phoebe co zrobił. Darryl mówi mu że Phoebe go nie chce. Cole znika, a w oddali słychać syreny wozów policyjnych. Phoebe i Paige rozmawiają na strychu. Phoebe mówi siostrze, że Cole wrócił i że nie ma siły kolejny raz z nim walczyć, odpowiada jej także o jego nowych demonicznych mocach i o tym jak go dźgnęła. Paige obiecuje że zajmie się tym i spróbuje coś zrobić by odegnać Cole’a. Phoebe dziękuje siostrze, do której wciąż dzwoni telefon. Phoebe rzuca nim. Telefon milknie. Paige zaczyna rozmowę o Piper, mówi że martwi się o nią, że może nie będzie w stanie stawić czoła Wiedźmie, na te słowa wchodzi Piper. Mówi siostrom że jest gotowa. Siostry czytają zaklęcie, które maje przenieść wprost do odpuszczonej jaskini, miejsce w którym według Starszyzny przebywa Morska Wiedźma. Jednak po wypowiedzeniu zaklęcia staje się coś nieprawdopodobnego – Phoebe zamienia się w syrenę.  Siostry są na środku oceanu, Phoebe nie może przywyknąć do tego że nie ma nóg.Piper prosi ją by spróbowała wyczuć Wiedźmę. Phoebe boi się zamoczyć włosów, ale w końcu spełnia prośbę siostry i odpływa by poszukać Morskiej Wiedźmy. Po chwili do sióstr orbuje się Leo, który pyta dlaczego tutaj są, Paige wyjaśnia, że Phoebe zmieniła sie w syrenę.  Wiedźma pojawia się w jaskini, Mylie jest pewna że chce oddać swoją nieśmiertelność. Morska Wiedźma podaje jej muszlę, którą Mylie przykłada sobie do serca, po czym mdleje. Wszystko widzi Phoebe, która woła Leo. Leo wraz z siostrami orbuje się do jaskini, ale w ostatniej chwili Piper puszcza rękę Paige i zostaje na plaży. Paige przywołujedo siebie muszlę, ale zaraz atakuje ją Wiedźma, sprawiając że oplata ją zielone zielsko. Leo zakrada sie od tyłu, ale Wiedźma zamyka go wstrumieniu wody. Phoebe chwyta muszlę zdobytą przez Paige, wynurza się z wody i rzuca nią w Morską Wiedźmę. Z Wiedźmy po chwili zostaje tylko muszla. Leo podbiega do Mylie i próbuje ją uleczyć, ale nie jest ona człowiekiem i nie może. Paige każe mu iść po Craiga. Wszystkiemu przypatruje się Phoebe, po chwili pojawia się Leo i Craig. Który pyta kim są, Leo odpowiada że Aniołem, Paige, że czarownicą, a Phoebe żes yreną.  Paige prosi go by powiedział Mylie co do niej czuje, bo ona umiera, ale mężczyzna się waha widząc czym ona jest. Leo mówi mu że ona ma piękne serce i Craig się przełamuje, mówi Mylie że ją kocha.Ogon syreny zamienia się w nogi, Leo odsuwa Craiga i ulecza Mylie,która po wybudzeniu całuje Craiga i dziękuje Leo, Paige i Phoebe. Paige i Leo podchodzą do Phoebe i proszą ją by wyszła na brzeg. Phoebe jednak nie chce i mówi że wreszcie czuje się wolna. Mylie mówi że zew oceanu przemieni jej serce w sopel lodu. Paige i Leo usilnie ją proszą o to by wróciła, ale Phoebe odpływa w głąb oceanu..